• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ploprof

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Goodguy! Tveklöst.
Sålde en klocka till Peter och det var sådär smidigt och enkelt som alla affärer ska vara.
Gör gärna affär igen:)
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
1000% Goodguy. Köpt en klocka av ploppen. Han kom med ett förslag på ngt som jag inte visste att jag behövde. Mkt upskattat. Snabba ryck, smidig förhandling minst sagt och ett monster till klocka i fläckfritt skick.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en Omega av Peter. Snabb problemfri kontakt, uret skickades snabbt och skicket var som utlovat. Inget som helst att anmärka på, 100% Goodguy!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Köpt en Panerai av Peter. Supertrevlig i konversation, bilderna och beskrivning är helt korrekta med vad du köper. Att köpa av Peter är ett rent nöje och jag skulle rekommendera honom till alla som frågar :) En riktig goodguy!
 
Sålt ännu en Panerai till Peter :) trevlig och smidig affär som sist! Kommer garanterat göra fler affärer i framtiden. 110% goodguy!
 

PeterYavuz

Omega
2-Faktor
Helt klart en Goodguy, köpte en pam111 och är supernöjd.
Allt sköttes så himla smidigt, grymt trevlig är han också:)
Ser framemot fler affärer med denna herre
 

Stenman

Omega
Träffade Peter f2f som tog min Rolex oskuld i form av en 1601 i suveränt bra skick!

Snabba ryck från första kontakt till genomförd affär och kanon i kommunikationen. Tack för både pratstund och en grym affär! :)

Definitivt en goodguy!
 

fredrik!

Cartier
Sålde två par skor till Peter, en grym herre med stenkoll på coolaste hippaste trenderna.. Han är grymt snabb på att fatta beslut och swisha också - Jag går i god för Peter och rekommenderar affärer med honom alla dagar i veckan, världsklass!
 

BOTL

Panerai
Gjort flertalet trades, stora och små summor. ALLT fungerar utmärkt varenda gång, enda problemet är att man blivit vän med fanskapet och han envisas med att bjuda ut mig på mandates :cigar: Till råga på allt har han hipsterskägg

100% Goodguy
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt av herrn, utmärkt att ha göra med :)
IMG_2722.JPG
 
Topp