• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ploprof

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag har handlat i 60k-klassen av @Ploprof på distans. Jag betalade i förskott och klockan anlände snabbt och i utlovat skick. Jag är mycket nöjd med affären, allt sköttes exemplariskt.
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en G-shock rangeman av Ploprof, bra kommunikation, väldigt trevlig och såklart 100% good guy. Skulle inte tveka en sekund.. :)
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en till G-shock av Ploprof och som vanligt snabb leverans och trevliga samtal. Och som vanligt inga konstigheter. 1000% good guy.. :)
 

Code

AKA Vincent B
Denna gång köpte jag en Froggy limited edition via Ploprof vän. Totalt köpt 3 klockor av Ploprof. Skulle inte tveka en sekund med att göra affärer med honom. Blir säkert fler i framtiden. Snabbt o smidigt. Supernöjd :) 1000% gg.
 

TC10

Cartier
2-Faktor
Har köpt av denna trevliga herre. Gör det gärna igen. Super smidig affär, inga konstigheter.
100% GG hos mig.
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Köpte en g-shock av herrn. Korrekt beskrivning, snabb leverans, bra paketerat o.s.v. Inget att anmärka på, 100% good guy.
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en G-Shock av ploprof och annonsen höll vad den lova! Klockan postades inom en timme efter jag hade swishat! Typisk Goodguy som jag gärna gör affärer med igen :)
 

Sheepdog

Panerai
2-Faktor
Handlat lifestyle igen av ploprof. Rekordsnabbt skickat, mindre än 40 minuter efter betalning!
Bra packat dessutom.
Screenshot_20190522-151757-01.jpeg
 
Topp