• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ploprof

Sålt finare G-Shock till @Ploprof på distans, föredömligt smidigt och trevligt på alla sätt, kanon!
DAB332B8-53DE-40A2-A52A-C831C5199174.gif

Senast ändrad:
Sålde ett par klockor med tillbehör till Ploprof. Trevlig dialog, snabb och smidig affär. Rekommenderar absolut att göra affärer med honom, 100% GG!

Köpte klocka av Ploprof, bra kommunikation, snabbt och smidig affär. Skicket på klockan motsvarande beskrivning.

Rekommenderas starkt, 100% GG!

Köpte en G-shock på distans av @Ploprof, skicket stämde väl överens med beskrivningen. Snabbt skickat och bra packat. Mycket bra köpupplevelse. GG 💯🙂

Efter förra veckans affär, köpte jag i dagarna ännu en G-shock av @Ploprof och det var lika smidigt denna gång. Affären bjöd också på en trevlig sms-konversation om klockor som bonus 🙂 finns inget att tveka kring när det gäller att göra affärer med @Ploprof, GG for sure! 👍🏻

Senast ändrad:
Packade nyss upp tredje distansköpet i rad från @Ploprof och det var precis som vanligt, trevlig kommunikation, bra packat och helt enligt beskrivningen. Ni behöver inte känna den minsta osäkerhet inför affärer med denna herre, han är 120% GG, helt utan tvivel 🙂

Köpt bättre G-shock av av @Ploprof och jag är synnerligen nöjd. Klocka i toppskick, trevlig kommunikation och mycket väl packat. Kan det blir bättre? Tror inte det! 110 procent GG

Jag köpte en klocka på distans av @Ploprof.
Mycket bra kommunikation och snabb leverans, jag skulle inte tveka att göra ytterligare affär med honom, 100 % goodguy i min bok.

Gjorde ett byte med @Ploprof med pengar upp från min sida för en high end G-Shock. Grymt fint skick och bra rakt igenom som vanligt 🙂
Fjärde eller femte affären och det är alltid smidigt!

Tillbaka
Topp