• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ploprof

Lipton

Breitling
Köpte en MRG av denna GOOD GUY! Kanontrevlig kommunikation med korrekt beskrivning
Bombsäker att handla av är min känsla efter lyckad affär.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Instämmer i hyllningskören.
Fantastiskt bra att ha att göra med. Extremt väl packat. Tycker jag brukar vara bra, men inser att @Ploprof helt enkelt är bättre.
Kalasfin klocka i beskrivet skick.
Köper gärna igen!
Och såklart... Goodguy!
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Precis sålt en Panerai till @Ploprof och det har varit ett nöje från början till slut, bra och trevlig dialog hela vägen. Gör mer än gärna affärer igen, 100% från mig 👍👍
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Ytterligare inte en, utan två(!) klockor köpta inom loppet av några dagar av @Ploprof. Dock inte i samma frakt 😂

En alldeles utmärkt herre att handla av. Gör't mer än gärna igen! 👍👍👍👍👍
 

fartmästarn

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Nu har jag köpt en helt gäng titan G-Shocks i spannet på några månader av denna förträffligt kunniga och väldigt trevliga herre. Kommer det bli flera? Garanterat.

Klockorna är givetvis alltid som beskrivna, toksnabba leveranser och så välpackat att det är en upplevelse i sig. (Ni tror att jag överdriver, men… tejpningen… man måste se det för att förstå!)

Alltid gott snack och med en vänlighet långt utöver det vanliga gör @Ploprof till en solklar GG. Jag inte rekommendera honom starkare.
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Återigen gjort en mkt smidig och trevlig affär med @Ploprof , ännu en PANERAI… känns skönt att ha dragit in dig i det djupa träsket igen 😂 //P
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Råkade köpa en till MR-G av @Ploprof
Paketeringsmästaren har gjort det igen.
Känns supertryggt att handla av denne herre. Klocka i kalasfint och ärligt skick liksom en paketering som håller för nästan vad som helst.
Fantastiskt.
Goodguy!
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Sålde en Panerai på distans till @Ploprof . En av dom smidigaste affärerna jag gjort! Supertrevlig och lätt att ha att göra med! Rekommenderas varmt.
 

Magdacat

Omega
Jag rekommenderar verkligen.
Ärlig och pålitlig säljare.
Fler forummedlemmar som detta och världen skulle vara vacker.
@Ploprof
"Jag hoppas att jag inte gjorde ett grammatiskt fel"😁
 

Ampén

Omega
Jag köpte en Panerai f2f av @Ploprof. Snabb och smidig affär rakt igenom + utomordentligt trevligt bemötande. Jag gör gärna affärer med Ploprof igen. 100% GG.
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Sålt PANERAI till @Ploprof denna mkt härliga människa, säkert tredje el fjärde affären och alltid klockren dialog och snabba puckar 🙂
100% Mr Goodguy 👍
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt Aqualand på distans till @Ploprof
All good, trevlig kommunikation och blixtsnabb betalning. Ordning och reda.
Rekommenderas!
 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Gjorde ett Panerai-byte med @Ploprof där klockan JAG skickade var borta i posten i 3 dygn innan den dök upp. Oerhört glad att affären var med just @Ploprof då han var en riktig gentleman och var mycket ödmjuk, medgörlig och resonerlig kring "plan b" när vi trodde att klockan var borta.

Tackar för en smidig affär och gör gärna fler affärer i framtiden! 100% GG!
 
Topp