SSL
Guld
Ni som lirar Pokemon Go, lirade ni även Pokemon på Gameboy/DS eller är det hypen som gjort att ni börjat lira det ?
Hypen gvs. Aldrig tidigare spelat eller tittat. Dock har jag ledsnat nu, var skoj en vecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni som lirar Pokemon Go, lirade ni även Pokemon på Gameboy/DS eller är det hypen som gjort att ni börjat lira det ?
Nintendo 3DS spelVad betyder detta?
Var har du gjort av all din stardust ?Jag kläckte ett trevligt 10km-ägg idag. Bra med massa candy eftersom jag har en stark men som behöver en hel del Power Up.
Power Up på lite för många när semestern var slut...Var har du gjort av all din stardust ?
"Pokemon 3e budordet: du skall icke slösa med ditt stardust"Power Up på lite för många när semestern var slut...
Hemligheten är att besöka så många stops som möjligt. Har fått 6st 10km ägg och jag är lvl 23.Är det helt random vilka ägg man får när man besöker pokestops? Fått totalt ett 10 km ägg och är level 21 nu.
Ja, samt vilket "team" du tillhör ska kunna påverka.Är det helt random vilka ägg man får när man besöker pokestops? Fått totalt ett 10 km ägg och är level 21 nu.
XS...ere box?!
Precis som jag!!
Hittade? Eller utvecklade dragonair? Isf.hur hög var den?ere box?!
Utvecklade en dragonair med typ 97% IV eller vafan den nu har, den var typ 690 eller ngt. Utvecklade till ~1700 och sen powerup.Hittade? Eller utvecklade dragonair? Isf.hur hög var den?
Utvecklade en dragonair med typ 97% IV eller vafan den nu har, den var typ 690 eller ngt. Utvecklade till ~1700 och sen powerup.
Dragonair var 690. har uppat den typ 1000cp ja ^^Du menar dratini var 690? eller har du uppat den 1000 cp?
Dragonair var 690. har uppat den typ 1000cp ja ^^