• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pokémon hunting?

Jag kläckte ett trevligt 10km-ägg idag. Bra med massa candy eftersom jag har en stark men som behöver en hel del Power Up.
image.png

• Like
Reactions: kmg
Hjälp! Fattat ingenting, alla Pokestop jag går förbi är tomma. Fyra på rad nu. Blir error när jag fajtas i gym o alla Pokemon går upp i efter första utbrytningen :mad:

På santa monica pier kollar inte människorna på utsikten. I stort sett alla spelar pokemon go. Genomslagskraften är sjukt hög. Vart man än är spelar ALLA pokemon go. Är samma hemma i sverige. Man, kvinna, ung, gammal, alla spelar. Aldrig sett något liknande. Någon som vågar räkna på penetrationsgraden? Torskade dit själv nu, trycket från barnen blev för stort. Fångade en "taurus?" tror jag den heter, ska tydligen vara regionsspecifik för nordamerika.

Är det helt random vilka ägg man får när man besöker pokestops? Fått totalt ett 10 km ägg och är level 21 nu.

Lyxen att bo där jag bor innebär att jag kan plocka attraktiva pokemons från balkongen.

Senast i raden av monster som ville in i min telefon var just Mr Mime :)

Börjar fan balla ur på att de äckliga krypen går upp i rök när man hänger en "great" följt av en "nice". Så jävla giriga. Är på level 21. Måste man bend it like Beckham eller?

Nu har jag utvecklat 4 Eevee och alla har blivit Flareon.. Det där Rainer-tricket verkar bara funka 1 gång...

Tillbaka
Topp