Cryssarn
Guld
14. Hittar bara en massa Rattata, Pidgey och wurmpleVilken lvl är alla? Jag är 22 nu men det går trögt... Har dock ca 50 evolves och ett ägg så kan gå upp till 23 när jag vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
14. Hittar bara en massa Rattata, Pidgey och wurmpleVilken lvl är alla? Jag är 22 nu men det går trögt... Har dock ca 50 evolves och ett ägg så kan gå upp till 23 när jag vill.
Jag var på plats. Nordöstra sidan stora sjön central park.Befann du dig på plats eller körde du gpsfusk
19. Inte besökt något gym än. Ska man göra det eller? Gillar mest själva samlandetVilken lvl är alla? Jag är 22 nu men det går trögt... Har dock ca 50 evolves och ett ägg så kan gå upp till 23 när jag vill.
14Vilken lvl är alla? Jag är 22 nu men det går trögt... Har dock ca 50 evolves och ett ägg så kan gå upp till 23 när jag vill.
Tycker gym är rätt värdelöst, är nästintill omöjligt att hålla den i ett dygn för att få pengar och man får inte mycket xp. Tycker man borde kunna få godis utan att vinna x antal matcher med en pokemon så de kan utvecklas som i de gamla spelen...19. Inte besökt något gym än. Ska man göra det eller? Gillar mest själva samlandet
26, men lär förbli det ett tag känns de somVilken lvl är alla? Jag är 22 nu men det går trögt... Har dock ca 50 evolves och ett ägg så kan gå upp till 23 när jag vill.
Min fru skulle bli helt tokigJa, jag kutar runt och jagar små Pokemons. Positivt!!! Jag har ju pga av det sprungit på klockbutiker man måste gå in pga av klockorna.
Bra spel.
Vet inte om detta är en bugg eller om det ska vara så men jag tog över lite gym igår. Efter första så kunde jag hämta ut ett pris i shoppen, och en nedräkning började på 24 h (tror jag). Sen tog jag över ett till gym under kvällen, och då var nedräkningen ej klar men i shoppen stod det fortfarande "1" uppe i högra hörnet, så jag tolkade det som att jag kunde hämta ut ett pris när timern gått ner. Men nu står det "0" igen, efter natten...
Hur fungerar det med timern och pris egentligen? Förstår någon vad jag menar?
Tack! Då vet jagDu måste fortfarande "äga" gymmet om du ska få ett till "pris" eller ta över ett nytt när timern är nollställd.
Tunga!Update... Fick Laprasen i 10km häromdagen
Skönt med sommarlov?Semestern är slut och man får pallra sig tillbaka till jobbet imorgon. Jag gissar att annat måste prioriteras upp ett tag nu. Jag kom i alla fall upp i level 25 idag och skrapade ihop den sista Dratinin jag behövde för att få min Dragonite. Tyvärr inte så jättebra, men det finns potential för mycket Power Up.
Jag fick några till nya idag och har hittat 123 st.
Det här är de bästa:
Ja, men skönt var det. Men hade gärna fått vara långt som ett sommarlov...Skönt med sommarlov?
Edit: Skrev efter att ha kollat bilderna. Läste nu att du haft semester
Jag gissar att det var till mig och jag har använt pokevision en del medan det fungerade. Det var då det var riktigt kul, hitta något i fel del av stan. Bara spurta på cykeln för att hinna dit i tid. Den jakten var mycket roligare. Orkade inte vara ute lika mycket när man bara hittade på måfå. Bra träning blev det i alla fall. Jag tror jag har 22 mil loggat i appen.Lite för bra. Snyggt jobbat!
Säker på att du inte använt xcode el liknande
Du har bockat av de flesta på listan känns det som https://www.pastemagazine.com/articles/2016/07/the-50-best-pokemon-to-use-in-pokemon-go.html
Glömde tagga/citera.Jag gissar att det var till mig och jag har använt pokevision en del medan det fungerade. Det var då det var riktigt kul, hitta något i fel del av stan. Bara spurta på cykeln för att hinna dit i tid. Den jakten var mycket roligare. Orkade inte vara ute lika mycket när man bara hittade på måfå. Bra träning blev det i alla fall. Jag tror jag har 22 mil loggat i appen.
Glömde tagga/citera.
Kan inte klandra dig. Gjort likadant .
Poke radar verkar vara uppe fortf. Oklart om funkar lika bra.
Jag ser även pokemons med en tid som tickar nedåt. Är dessa "live" eller sådana någon hittat tidigare?I pokéradar måste du lägga in manuellt var du hittat en pokémon som jag förstått det.
19. Inte besökt något gym än. Ska man göra det eller? Gillar mest själva samlandet
Tycker gym är rätt värdelöst, är nästintill omöjligt att hålla den i ett dygn för att få pengar och man får inte mycket xp. Tycker man borde kunna få godis utan att vinna x antal matcher med en pokemon så de kan utvecklas som i de gamla spelen...
Vet inte om detta är en bugg eller om det ska vara så men jag tog över lite gym igår. Efter första så kunde jag hämta ut ett pris i shoppen, och en nedräkning började på 24 h (tror jag). Sen tog jag över ett till gym under kvällen, och då var nedräkningen ej klar men i shoppen stod det fortfarande "1" uppe i högra hörnet, så jag tolkade det som att jag kunde hämta ut ett pris när timern gått ner. Men nu står det "0" igen, efter natten...
Hur fungerar det med timern och pris egentligen? Förstår någon vad jag menar?
Lite klen Snorlax...Level 26. 7 pokes kvar. 22 mil promenerat. Dragonite har typ 97% perfekt IV också.
Givetvis Team Instinct.
Hittade den typ på level...idk, 18-19 nånting. Har hittat en till senare som var typ CP900.Lite klen Snorlax...
Skämt åtsido, snygg lineup!