• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Postnord

Det här kollit har bara blir registrerat in i landet och sen är det borta.
Ringde kundtjänst, ”jag ser inget annat än att det kommit till Sverige. Du får reklamera då det lär vara borta”.

Tack postnord...
4089E83C-0FE4-4F1C-AF79-B502ACF78A31.png

Tjenare!
Är sugen på att köpa en ny klocka (från usa) men ska bort över jul och undrar hur länge ett paket vanligtvis brukar vara kvar i ombudet?:)

Förstår att det säkert är olika men hur länge brukar ni få vänta på att paket ska gå igenom tullen? Har ett paket som legat med statusen ”försändelsen tullklareras” i över en vecka nu...

Förstår att det säkert är olika men hur länge brukar ni få vänta på att paket ska gå igenom tullen? Har ett paket som legat med statusen ”försändelsen tullklareras” i över en vecka nu...
I somras hade jag ett paket som låg i över en månad så (en begagnad länk från en privatperson i Israel). Senaste paketet låg så i några dagar (kläder från välkänd handlare i USA). Så jag antar att det beror på. Kontakta PN via deras chat så ska du nog få något form av svar.

Senast väntade jag i fyra veckor...

I somras hade jag ett paket som låg i över en månad så (en begagnad länk från en privatperson i Israel). Senaste paketet låg så i några dagar (kläder från välkänd handlare i USA). Så jag antar att det beror på. Kontakta PN via deras chat så ska du nog få något form av svar.

OK, tack! Skickade ett meddelande i chatten till dem igår vid lunch men inte fått något svar än... kanske inte hinner få paketet till jul då :(

2v leveranstid för ett vanligt brev som behövde komma fram fort. Köpte skicka hem som ska ta "1-2 vardagar" Har gått 8 vardagar nu och ingenting händer. Båda skickade till personer som bor cirka 12 mil från mig.

Tillbaka
Topp