Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så Zlatan, Daniel Alfredsson, Michael Jordan och liknande idrottsmän som kör Daytona Platina är inte täta då?Patek om du är tät. Daytona om du inte är det.
Där har du en poäng.. Zlatan har den han bär dock upp den betydligt bättre än vad jag någonsin skulle kunna göra..Så Zlatan, Daniel Alfredsson, Michael Jordan och liknande idrottsmän som kör Daytona Platina är inte täta då?
Är du ute efter en kronograf är Platina helrätt! Grymt snygg klocka med ett extremt pålitligt inhouse urverk som inte kostar multum att serva framöver. AP är självklart en helt annan finish än Daytona, men kronografen är inte lika pålitlig vad jag läst mig till i alla fall, ej inhouse och kostar mycket mer att serva. Med det sagt är AP:n vansinnigt vacker i sin design, bland det snyggaste jag sett i kronografvägDär har du en poäng.. Zlatan har den han bär dock upp den betydligt bättre än vad jag någonsin skulle kunna göra..
Nej? Helt irrelevant.Så Zlatan, Daniel Alfredsson, Michael Jordan och liknande idrottsmän som kör Daytona Platina är inte täta då?
Nja jag skulle aldrig linda in en klocka i plast. Klockor är till för att användas och även om man bär den respektfullt och utan onödiga risker så kommer den användas, såklart i cirkulation med mina andra klockor typ dagligen.Nej? Helt irrelevant.
Vad jag menar är att om killen skrapar ihop pengarna till klockan så är det lika bra att köpa Rolex. Trist att gå runt med en Patek inlindad i plast på handleden för att man inte egentligen har råd med den.
Fråga gråhandlarna vilka de säljer nautilus till. Sparkar man boll eller rappar är en Nautilus vad man ska. Således faller den nog också in i vad som är hetast mode just nu.Helt stört ovärt i min värld. Dock kul att folk uppskattar olika och att du sitter med detta valet nu. Hade lätt valt bort APn då den är för stor, tråkigt att sitta med ett ur som är modestort om du tänkt behålla.
Skönt ändå att lägga 500k+ på en kock och inte vara tätPatek om du är tät. Daytona om du inte är det.
Skönt ändå att lägga 500k+ på en kock och inte vara tät
Allt är ju relativt. Frågar du mig så är man inte tät bara för att man har t.ex en mille disponibelt på bankkontot.Skönt ändå att lägga 500k+ på en kock och inte vara tät
Var väl du som nyligen var trött på att allt alltid ska handla om pengar?Allt är ju relativt. Frågar du mig så är man inte tät bara för att man har t.ex en mille disponibelt på bankkontot.
Inget jag skulle rekommendera!!belåna huset för att kunna köpa sig en klocka i den prisklassen kanske
Och?Var väl du som nyligen var trött på att allt alltid ska handla om pengar?
Du som tog upp ämnet här