Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att undvika om att det till slut bara handlar om pengarna.Du som tog upp ämnet här
Motsägelsefullt.För att undvika om att det till slut bara handlar om pengarna.
Inget jag skulle rekommendera!!
Inte om man förstått vad jag menat.Motsägelsefullt.
För att undvika om att det till slut bara handlar om pengarna.
Handlar inte om det för min del.Haha, har du haft fel i livet någon gång?
Tråd kommer! lovar!Svårt val! Vet inte vilken jag skulle tagit men vill helt klart ha 10ATM och att den ska gå att variera lite på gummi och läder (om man nu ändå ska ha den som en keeper).
Side note: Som bubblare hade du en DD, kanske en DD40 Roséguld med olivtavlan kan vara en kombo för dig?
Förväntar mig en tråd när du köpt din eviga keeper
Självklart, men jag utgår iskallt från att någon som lägger 500+ på en klocka sitter så pass tryggt i övrigt att 500 inte är nån större del av förmögenheten.Allt är ju relativt. Frågar du mig så är man inte tät bara för att man har t.ex en mille disponibelt på bankkontot.
Hoppas också på det, men på det här forumet så vet man fan inte. Folk tror sig ha lärt sig att saker och ting inte kostar något, utan helt enkelt är en förflyttning av pengar från bankkonto till handled - och det är ju inte riktigt sant när man drar skiten i en dörrkarm och det kostar motsvarande en thailandssemester för hela familjen att fixa.Självklart, men jag utgår iskallt från att någon som lägger 500+ på en klocka sitter så pass tryggt i övrigt att 500 inte är nån större del av förmögenheten.
Antar att vi pratar andras ekonomi rent generellt som lägger så mycket slantar på en eller flera klockor än min?Hoppas också på det, men på det här forumet så vet man fan inte. Folk tror sig ha lärt sig att saker och ting inte kostar något, utan helt enkelt är en förflyttning av pengar från bankkonto till handled - och det är ju inte riktigt sant när man drar skiten i en dörrkarm och det kostar motsvarande en thailandssemester för hela familjen att fixa.
Jag tror inte moms är medräknat då.. 5711 har väl list på 230? Tyyyp?Är jag ensam med att tycka att 5711R är extremt mycket pengar för det man faktiskt får?
@Aurum får gärna tycka till, men att en 5711A kostar 183k list, och en 5711R ligger på 376k list, är sjukt.
Ja, det är Patek, ja det är guld. Men kom igen.
Ta mig inte fel, jag älskar samtliga Nautilus med hela mitt hjärta, men det finns mycket mer för pengarna.
AP håller på utveckla ett eget urverk att ersätta FP 1185, som sitter i ROC, så mitt tips är att vänta tills efter SIHH...
Har det blivit ny standard att skriva priser exkl moms här? För mig veterligen stämmer ej de priserna.Är jag ensam med att tycka att 5711R är extremt mycket pengar för det man faktiskt får?
@Aurum får gärna tycka till, men att en 5711A kostar 183k list, och en 5711R ligger på 376k list, är sjukt.
Ta mig inte fel, jag älskar samtliga Nautilus med hela mitt hjärta, men det finns mycket mer för pengarna.
AP håller på utveckla ett eget urverk att ersätta FP 1185, som sitter i ROC, så mitt tips är att vänta tills efter SIHH...
Jag tror inte moms är medräknat då.. 5711 har väl list på 230? Tyyyp?
Har det blivit ny standard att skriva priser exkl moms här? För mig veterligen stämmer ej de priserna.
Intressant. Är det nya urverket större än föregångarna (alltså kommer AP fortsätta växa från 41mm i vanliga RO)?Är jag ensam med att tycka att 5711R är extremt mycket pengar för det man faktiskt får?
Intressant. Är det nya urverket större än föregångarna (alltså kommer AP fortsätta växa från 41mm i vanliga RO)?
Min tanke också även om inga riktigt ligger säkert till. Förutom Submersiblen den gör jag mig aldrig av med..Patek! Kompletterar dina övriga klockor bra
För ett par sekunder höll jag på att skita på mig men den kom jag ju ihåg det där med momsen. Så sluta skrämmas!Stämmer nog bra, tog priserna direkt från PPs hemsida så det är antagligen utan moms då. My bad!