• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premier League

Dags att bumpa upp den här, mina vänner!
Hur kommer det att gå i år?
Kommer Sterling ta plats i City?
Är Benteke rätt namn för Pool?
När blir Delph utlånad?
Har Man U ett mer välbalanserat lag i år?
Kommer Everton bli sönderköpta i augusti?
Vart hamnnar Austin?
Frågorna är många, men ge mig svaren!

Chelski och Arsenal gör upp om titeln United kliver in som 3a.
Sterling kommer nog bidra en del men fortfarande ung så lite upp och ner.
Benteke är väl den typ av spelare Liverpool kan locka till sig (inte världsklass).
Delph kör hela året i shitty.
United är givetvis mer välbalanserat iår dom som såg matcherna märkte hur tunna vi var på deff mitt endast carrick där har vi nu fått in två riktigt bra alternativ, Italienaren kommer nog bidra med. Ge mig en Anfallare så funkar det.
Nja Stones kanske säljs annars vem mer kan vara intressant för storlagen?
Austin vore kul i Skatorna!

• Like
Reactions: WHU
Vad får man för 50000:-;)

2015-08-02 16.09.14.png

Satt och diskuterade detta igår men en polare, visste att Wenger skulle spela Cech idag. Fattar inte riktigt varför han släpptes? Bra för oss i alla fall.

Satt och diskuterade detta igår men en polare, visste att Wenger skulle spela Cech idag. Fattar inte riktigt varför han släpptes? Bra för oss i alla fall.
För bra för att vara 2a och Ryssen hade lovat honom att han själv fick välja klubb som tack för allt han gjort för chelski typ!

Ja, Arse-anal verkar bli farliga i år och med säkerheten Cech i målet så kommer dom bara få mer självförtroende. :shifty:
Men dom verkar ha något mentalt hinder att ta sig förbi 4:e plats :p

Som Chelsea-fan väntar jag på några svar. Kommer det lossna för Cuadrao? Kommer Falcao prestera? Kan Costa hålla sig skadefri?

Nej tror han drar tillbaka till Italien, Nja kan ju inte vara sämre än han var i United, Costa kan aldrig hålla sig skadefri.
Tack för svar :D

Cuadrado hade nog dom sista matcherna förra säsongen på sig att bevisa något, han körde ju på som en galning då :) Han fick iaf en mycket viktig straff med sig när Chelsea säkrade guldet. Men som vanligt i Mou's lag måste man bevisa att man vill vara på plan och kämpa i alla led.
Falcao tror jag är otroligt sugen på att göra revansch. Hoppas verkligen han kan komma loss.
Costa är lite som en naturkraft, det är kul att ha han i mitt lag :D

Kul att kanariefåglarna gick upp, är nyfiken på vad dom kan prestera. Mer svenskar i PL.

Ganska nöjd med starten för mitt kära newcastle! Någon/några backar, en ytter och någon defensiv sak (tiote kan inte spela med Colback bredvid iaf) innan fönstret stänger så borde en väll inte behöva oroa sig för nedflyttning :)

Eller så blir det samma visa i år med lidande in i det sista :D

Jag är väldigt missnöjd med Utds start. Får hoppas att det inte blir som förra säsongen när dom såg sjukt bräckliga ut till och från. Många nya spelare som ska bevisa sitt värde med förhoppningsvis.

Galet! Kunde inte sitta andra halvlek, stod upp med svettdroppar på ryggen och gåshud över halva kroppen! Helt underbart! 16-årige Oxford från start som gör en grym match, Bilic som verkligen styr och ställer och Payets bolldriv! 0-2 med ett odds på 14.25 på unibet :cool:
Håller med, jävligt jobbig andra halvlek.
Hammers har ju inte direkt en historia av att kunna spela på ledning heller.....
Kan säga att grabben och jag ägde ett annars ganska grinigt Pitchers:)

Fy fan vad jag avskyr Tottenham och Fulham!
Med 2 min kvar har man en ny 116613 och nu kan man kanske få en beggad Casio:banghead:
Hur svårt kan det vara att INTE släppa in mål?!?!?

Fy fan vad jag avskyr Tottenham och Fulham!
Med 2 min kvar har man en ny 116613 och nu kan man kanske få en beggad Casio:banghead:
Hur svårt kan det vara att INTE släppa in mål?!?!?

Ja, förra året hade jag ett liknande läge, I feel your pain.
Men detta händer ganska ofta, vi är ett gäng som brukar satsa några rader och ganska ofta sitter man i vinnarsätet men slutar med typ 11kr

Körde ett knasbet i nån 4:e liga i något land, minns inte vilket exakt. Jag var ute efter galna odds så jag tog 4-4 och det var 4000 eller 5000 gånger pengarna, satsa en tjuga och det blev 4-3. Lite småsurt var det allt, jag spelar aldrig så det hade varit lite kul om det gått in :rolleyes:

Tillbaka
Topp