• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premier League

Ja, håller med dig. Har sett båda matcherna Chelsea spelat i PL, var är deras killing spirit?
Sen så tycker jag att Hazzard var i princip osynlig idag.. inte likt honom.

Ska vi ens nämna Arsenal vs Chelsea i community shield?

Nej, det har inte startat bra alls. Hazard, Fabregas till och med Ivanovich behöver vakna till.
Kanske vi ska köra spelare som känner att dom måste bevisa något från början, som Falcao och Cuadrado.

Costa har dock aggressiviteten kvar, den är nog infödd iofs :D

Tycker cuadrado var rätt pigg när han fick hoppa in
Hade inte han typ högst % i Serie A när det gällde att dribbla sig förbi sin motståndare ? Känns som det kan behövas för C

Nej, det har inte startat bra alls. Hazard, Fabregas till och med Ivanovich behöver vakna till.
Kanske vi ska köra spelare som känner att dom måste bevisa något från början, som Falcao och Cuadrado.

Costa har dock aggressiviteten kvar, den är nog infödd iofs :D

Haha, Costa vad ska man säga om honom, det är något fel i hans huvud.

Helt galet ifall det slutar mållöst mellan Arsenal-Liverpool rolig match iallafall speciellt när man inte håller på något utav lagen.

Oavgjort var väl rättvist fast Arsenal blev bestulna på ett mål inte helt oväntat att Pool fått två offside mål åt sitt håll redan iår...
Håller med, Betekes mål i förra omgången kan väl diskuteras en del. Jag är ganska nöjd med lika ändå, ser man på hela matchen så är väl det ett ok resultat.
Liverpool hade en del bra lägen och Cech räddade oss, jämför med första matchen, men som du säger Arsenal borde haft ett mål i första och vem vet hur matchen hade utspelat sig efter det?

Oavgjort var väl rättvist fast Arsenal blev bestulna på ett mål inte helt oväntat att Pool fått två offside mål åt sitt håll redan iår...
Sorry, kunde inte låta bli. Såg matchen från bortaläktaren och hur som en jäkligt bra match.
image.jpg

Alltså jag vill inte jiddra, struntar egentligen i PL eftersom mitt lag har hållt till i de nedre regionerna av ligasystemet i alla år jag har följt dem, och det börjar bli några år nu.
Men Chelsea, kan inte annat le lite skadeglatt när de torskar, maken till klasslöst gäng.
F.ö. åker Aston Villa ur i år.

Alltså jag vill inte jiddra, struntar egentligen i PL eftersom mitt lag har hållt till i de nedre regionerna av ligasystemet i alla år jag har följt dem, och det börjar bli några år nu.
Men Chelsea, kan inte annat le lite skadeglatt när de torskar, maken till klasslöst gäng.
F.ö. åker Aston Villa ur i år.

Kan inte mer än hålla med dig, Chelsea är tradigt!

West Ham - Newcastle 2-0 via Payet! Klass! @WHU :cigar:
Inte ofta man kan gå runt och bara mysa som Hammersfan, men jävlar att ja passar på nu......
Måste erkänna att jag inte hade full koll på Payet när han lirade i Frankrike, men han har överträffat alla förväntningar med råge!
Kul med några riktiga toppar, men iår kommer vi ha mycket nytta av bredden.
Undrar faktiskt, om vi (i modern tid) någonsin haft så här stark trupp!

West Ham känns otroligt intressanta är ändå ett lag jag alltid "tyckt" om förutom mitt egna lag liksom. Plus deras snygga tröjor!
När man är United supporter har man lärt sig att nu för tiden är det himmel och helvete just nu mest helvete när ligans bästa vänsterback missar resten av säsongen.

West Ham känns otroligt intressanta är ändå ett lag jag alltid "tyckt" om förutom mitt egna lag liksom. Plus deras snygga tröjor!
När man är United supporter har man lärt sig att nu för tiden är det himmel och helvete just nu mest helvete när ligans bästa vänsterback missar resten av säsongen.
Riktigt otäckt med skadan igår, bara hoppas att rehab går bra, så han är på banan snart.
Är det nåt vi "Hammers" vet nåt om, så är det just himmel och helvete ;)

Sällan skådat en kille med så mycket otur. Så fort han börjar få till formen, så går han sönder.

Frågan är om han kommer tillbaka överhuvudtaget efter detta. Det är inte lätt.

Tillbaka
Topp