• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premier League

Absolut, håller med dig!
Eller Hammers underbara säsongsstart :rolleyes:

Det är bara att lyfta på hatten! Vem hade trott att Big Sam skulle prestera så här bra med en fotboll som både är effektiv och underhållande. Får se hur länge det håller i sig bara. Stoke står på tur. Alltid svåra att slå på hemmaplan men med tanke på eran form bör ni lösa den uppgiften? Oväntat att Newcastle leder mot Liverpool!

Läst igenom hela tråden och kul att se vad folk när PL började.

aleks Tror du fortfarande på Soldado som skytteligavinnare? ;)

Är riktigt jävla nöjd med mitt kära West Hams prestationer, tycker även att det är riktigt kul att Southampton som tappade i princip hela laget har lirat riktigt bra och ligger trea. Ännu roligare att de spelare som de sålde har tokfloppat!

• Like
Reactions: WHU
Läst igenom hela tråden och kul att se vad folk när PL började.

aleks Tror du fortfarande på Soldado som skytteligavinnare? ;)

Är riktigt jävla nöjd med mitt kära West Hams prestationer, tycker även att det är riktigt kul att Southampton som tappade i princip hela laget har lirat riktigt bra och ligger trea. Ännu roligare att de spelare som de sålde har tokfloppat!

Soldado är stekhet!

Denna säsong känns skön, dock oroar jag mig för att vi inte ska kunna bryta igenom mindre lags försvar. Mot större lag kommer våra kontringar mer in i bilden, och då är vi i princip ostoppbara.

Sen hänger ALLT på att Matic inte blir skadad.

Denna säsong känns skön, dock oroar jag mig för att vi inte ska kunna bryta igenom mindre lags försvar. Mot större lag kommer våra kontringar mer in i bilden, och då är vi i princip ostoppbara.

Sen hänger ALLT på att Matic inte blir skadad.

Chelsea är helt sjuka iår, du behöver inte oroa dig.

Jag tror att så fort Cahill hittat sin form så kommer Chelsea se mycket bättre ut än vi gjort hittills. Terry har dock vart grym som vanligt

IMG_341943206863397.jpeg

Jag tror att så fort Cahill hittat sin form så kommer Chelsea se mycket bättre ut än vi gjort hittills. Terry har dock vart grym som vanligt

Jag gillar att du skriver "vi", fellow Chelsea-fan? KTBFFH.

Vad gäller Cahills form så tycker jag inte att jag sett några dramatiska förändringar, han är fortsatt rätt stabil. Vet inte riktigt vad som hände i matchen mot Newcastle, historiskt sett så har ju Chelsea svårt för Newcastle borta.
Cahill ligger ändå top 12 om man kollar FPL's försvarare. Om man kollar årsbasis har han verkligen en stigande form.

Jag
jag är chelseafan sedan 12 år tillbaka efter ett Londonbesök som 8-åring :)

Ja det gjorde jag, men det är skitsamma, allt som gäller är att vinna PL :)

Mycket bra :) Ja vafan en invisible season som Arsenal gjorde är väl smått omöjlig egentligen.

Jag är mycket nöjd med laget i år, ett komplett lag med ett antal stjärnor som sticker ut. Hazard "som vanligt", Courtois! Willian, Costa, Fabregas.. kan fortsätta räkna upp stjärnor. Och vilken bonus med Drogba som kanske inte kan köra en hel match men som kan komma in och avgöra på rutin och fysik.

Chelsea ser riktigt stabila ut i år. Så länge Terry håller klass ser jag inte att något lag kommer utamana på ett par år.

Mycket bra :) Ja vafan en invisible season som Arsenal gjorde är väl smått omöjlig egentligen.

Jag är mycket nöjd med laget i år, ett komplett lag med ett antal stjärnor som sticker ut. Hazard "som vanligt", Courtois! Willian, Costa, Fabregas.. kan fortsätta räkna upp stjärnor. Och vilken bonus med Drogba som kanske inte kan köra en hel match men som kan komma in och avgöra på rutin och fysik.
Jag håller med på alla punkter, men vår bästa spelare i år är (Tillsammans med Courtois) Matic. Hur bra får en defensiv mittfältare bli :wideyed:
Sen har de andra du räknat upp vart riktgt bra, jag hoppas också på att Felipe Luis får mer speltid när vi får ett mer späckat schema, han har vart riktgt bra!

Jag håller med på alla punkter, men vår bästa spelare i år är (Tillsammans med Courtois) Matic. Hur bra får en defensiv mittfältare bli :wideyed:
Sen har de andra du räknat upp vart riktgt bra, jag hoppas också på att Felipe Luis får mer speltid när vi får ett mer späckat schema, han har vart riktgt bra!

Matic ja, han skulle ju nästan stått först, vilket jobb han gör. Felipe Luis är intressant, synd som sagt att han inte får spela så mycket, men det finns ju många bra som konkurerar om platserna. Shürrle till exempel, han har ju målat den här säsongen till och med men har fått mycket bänktid.

Du tycker United och Shittys trupper är såpass dåliga så det enda som krävs för att Chelski ska vara överlägsna är att Terry fortfarande kan sparka en boll?

Du tycker United och Shittys trupper är såpass dåliga så det enda som krävs för att Chelski ska vara överlägsna är att Terry fortfarande kan sparka en boll?

United kommer aldrig vinna någon större tävling med sin nuvarande backlinje. City kan definitivt utmana men laget börjar åldras och klippor som Yaya är inte kvar för evigt.

Jag tror Chelsea's framtida succé hänger på att förnya mittbacksparet (där gärna Zouma och Christenssen spelar) när Terry inte kan spela på högsta nivån längre. Mittfältet och anfallet är säkert för ett antal år framåt om inget oförutsägbart händer

United kommer aldrig vinna någon större tävling med sin nuvarande backlinje. City kan definitivt utmana men laget börjar åldras och klippor som Yaya är inte kvar för evigt.

Jag tror Chelsea's framtida succé hänger på att förnya mittbacksparet (där gärna Zouma och Christenssen spelar) när Terry inte kan spela på högsta nivån längre. Mittfältet och anfallet är säkert för ett antal år framåt om inget oförutsägbart händer

Nä är fan otroligt dåligt att ligga topp 4 med otroligt svag backlinje samt 43 skador hittils... Förutom backlinjen som kommer förstärkas sitter väl vi inne på ungefär lika många världsspelare?

Nä är fan otroligt dåligt att ligga topp 4 med otroligt svag backlinje samt 43 skador hittils... Förutom backlinjen som kommer förstärkas sitter väl vi inne på ungefär lika många världsspelare?

Chelseas världsspelare är för närvarande (i min mening): Hazard, Cech, Courtois, Costa, Fabregas, Matic
Man Utd: di Maria, RvP, Falcao, Rooney,

De är klart att United blir riktigt farliga om de förstärker sin backlinje och mittfält, anfallet är bland de bästa i världen. De Gea är nära att klassas som världsspelare, men han måste hålla sin nuvarande nivå lite till för att jag ska tycka han passar in på min lista

Tillbaka
Topp