Stort grattis, kul med lite uppstickareMåste vara årets skönaste....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis, kul med lite uppstickareMåste vara årets skönaste....
http://www.skysports.com/football/n...sea-striker-diego-costa-given-three-match-ban
Mycket bra. Men hade gärna sett längre straff.
Haha den där bilden är så bra!West Ham fans celebrate Carroll's goal as Mourinho watches on.
Hoppas verkligen att United tar åtminstone 1p men tror tyvärr att de är kört..Btw, vad säger ni om united - city idag, vilka vinner? Jag lägger min röst på city faktiskt.
Jo united har ju ändå hemmaplan, men känns som om city har det bättre laget. Känns som om det kan gå hur som helst, men hoppas att det blir en bra och fartfylld match!Hoppas verkligen att United tar åtminstone 1p men tror tyvärr att de är kört..
Hjärtat säger självklart United, men realistiskt sett tror jag City dessvärre..Btw, vad säger ni om united - city idag, vilka vinner? Jag lägger min röst på city faktiskt.
Inga besvikelser på matchen med stora förväntningar, som spelades igårSom vanligt så är matcherna med stora förväntningar stora besvikelser. Får hoppas 2:a halvlek blir bättre och att Utd vinner givetvis
Kändes skönt igår att Tottenham tog 3 poäng och lyckades göra 5 mål, dock har väl inte Bournemouth det bästa försvaret. Chelsea - Liverpool matchen nästa omgång kommer bli mycket intressant, Klopp har inte haft någon stark inledning, visst det kan ta tid att få ihop laget. Men kommer Mourinhos Chelsea börja spela lika bra nu som de gjorde förra säsongen, kanske är dags nu?
Ja i CL går det ju ändå hyfsat! Men en bidragande faktor är väl att hazard inte är spelar lika jäkla bra han gjorde förra säsongen, väldigt osynlig dom senaste matcherna tycker jag.Känns verkligen som det är dags! Men jag vet inte, i CL har det gått hyffsat stabilt ändå men PL går inte bra. I lördagens match så handlade det iofs om marginaler (som när det saknades kanske mindre än en cm för att hela bollen skulle vara i mål) men Chelsea brukade ha marginalerna på sin sida.
Men man ser verkligen att det inte är samma lag som förra säsongen, det går trögt i anfall och slarvigt i försvar, kaaaanske en liten tendens till tilltäppning bak.
Jag skulle vilja säga att dom ända som ändå håller en tillräckligt hög klass nu är Willian och Zouma. Costa behövs som spets men även han är inte helt igång.Ja i CL går det ju ändå hyfsat! Men en bidragande faktor är väl att hazard inte är spelar lika jäkla bra han gjorde förra säsongen, väldigt osynlig dom senaste matcherna tycker jag.
Jag skulle vilja säga att dom ända som ändå håller en tillräckligt hög klass nu är Willian och Zouma. Costa behövs som spets men även han är inte helt igång.
Sen verkar Loftus-Cheek sugen på att spela, men han behöver mer erfarenhet.
Chelsea kanske kommer behöva några nya i januari-fönstret bara för att få in lite ny energi, tända till laget lite igen.
Svårt att sätta fingret exakt på vad det kan vara, att hela laget sådär går ner sig. ManU gick väl genom något liknande när dom bytte manager va, fast dom hämtade ju sig till slut.Känns mer som deras attityd inte är den samma, kanske är det som är problemet?
Pengar kan inte lösa allt!
Svårt att sätta fingret exakt på vad det kan vara, att hela laget sådär går ner sig. ManU gick väl genom något liknande när dom bytte manager va, fast dom hämtade ju sig till slut.
Pengar löser inte allt men en ny spelare kan komma in med en ny energi, ett nytt hopp, något som smittar av sig.
Haha roligt faktisktMo-bilden från West Ham Halloween-tider.
Där satt denBra odds nu på Stoke seger hemma mot Chelsea
Bournemouth är faktiskt ett lag jag är väldigt imponerad av denna säsong, spelar rolig fotboll och kan rulla bollen bättre en många lag i PL.
Idag ägde de Newcastle totalt, tycker de helt klart var värda segern, synd att de är så jävla oeffektiva.