• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premier League

Och vem i h-e väljer Championjon-ligan när det som sagt....;)
20160223_210034.jpg

*slut på spammandet...för denna gång*:cigar:

Intressant....
“Depressing stat of the day … with Rafa Benítez now at Newcastle, there are more former Valencia managers (Rafa, Quique Sanchez Florés, Ronaldo Koeman, Claudio Ranieri) coaching in the Premier League than Englishmen (Eddie Howe, Alan Pardew, Sam Allardyce)” – Cathal Chu.
Ett förtydligande, det gäller English Premier Leaugue.:cigar:

Undra om man ska se på när City våldtar Utd idag? Brukar inte se mer än första halvan med Utd då det är ett jävla plågande att se dom spela "fotboll" om man ens får kalla det dom gör för det.

Länge sen jag såg en mer uppenbar straff... Michael Oliver alltså, förvånar mig inte om han lyckas hitta ett rött kort för United i andra. peppar peppar...

Han lär ge ett till gult till Smalling och en straff åt City fast han redan missat en solklar för Utd.
Man vet aldrig, fördel för United dock när demicheli är kass och nu är hart utbytt. Snälla låt det bli en vinst idag då lever CL helt plötsligen igen, hur oförtjänt det än må vara. Skulle vara fantastiskt om City missar CL nästa säsong när Pep kommer :)

Man vet aldrig, fördel för United dock när demicheli är kass och nu är hart utbytt. Snälla låt det bli en vinst idag då lever CL helt plötsligen igen, hur oförtjänt det än må vara. Skulle vara fantastiskt om City missar CL nästa säsong när Pep kommer :)
City har knappast presterat så att Utd leder oförtjänt. Hoppas Demichelis gör lite flera misstag nu då han tyvärr blir räddad av Olivers usla beslut.

Tror nog fan spurs tar hem ligan iår!
Visst har de lite enklare schema ?
Skulle säga att spurs har tuffare. Liverpool och United i nästa två. Sen stoke och Chelsea borta samt Southampton hemma. Matcherna mot Newcastle och WBA ska de vinna, resten kan sluta hur som helst. Leicester har också rätt tufft schema men ändå lite enklare i min värld.

Skulle säga att spurs har tuffare. Liverpool och United i nästa två. Sen stoke och Chelsea borta samt Southampton hemma. Matcherna mot Newcastle och WBA ska de vinna, resten kan sluta hur som helst. Leicester har också rätt tufft schema men ändå lite enklare i min värld.

Sant sen är ju LE bra när de inte äger bollen
Iallafall det jag har sett
Så bättre motstånd kan ju gynna dom

Tacka gudarna för att Fellaini inte fick spela idag! fattar inte vad LVG ser i honom..
Sinnessjukt att han fick spela 90 mot Liverpool

Tycker Roy Keane summerade det rätt bra: "An injured Bastian Schweinsteiger is better than a fit Marouane Fellaini."

• Like
Reactions: M.U
Tacka gudarna för att Fellaini inte fick spela idag! fattar inte vad LVG ser i honom..
Sinnessjukt att han fick spela 90 mot Liverpool

Tycker Roy Keane summerade det rätt bra: "An injured Bastian Schweinsteiger is better than a fit Marouane Fellaini."
Håller helt med dig, Fellaini ska inte spela en minut till denna säsong. Men så kommer det självklart inte bli

Tillbaka
Topp