• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premier League

De verkar ju vara helt eniga i att spela helt utan försvarsspel iaf......
Jävligt underhållande för oss utomstående!

Synd att det är så jävla dyrt att gå på matcher. Satt och kollade för någon timme sen, championship håller ändå helt ok klass för betydligt mindre peng.

Synd att det är så jävla dyrt att gå på matcher. Satt och kollade för någon timme sen, championship håller ändå helt ok klass för betydligt mindre peng.
Liv-Ars verkar vara värt pengen iaf.
Men jag håller med dig, eftersom mitt gäng är lite av ett svänggäng, så har det blivit en del championshipmatcher för min del.
Skiljer inget i tempo, men lite mer i skicklighet.
Man kan kommer långt med lite vilja;)

Liv-Ars verkar vara värt pengen iaf.
Men jag håller med dig, eftersom mitt gäng är lite av ett svänggäng, så har det blivit en del championshipmatcher för min del.
Skiljer inget i tempo, men lite mer i skicklighet.
Man kan kommer långt med lite vilja;)
Absolut! Var nyligen och tittade på reading vs brighton och det var fullsatt med 23.000 pers och ändå bra tryck till och från. Kostade typ 13pund för biljett och 15pund med tåg ut :)

• Like
Reactions: WHU
Absolut! Var nyligen och tittade på reading vs brighton och det var fullsatt med 23.000 pers och ändå bra tryck till och från. Kostade typ 13pund för biljett och 15pund med tåg ut :)
Länge sen jag var på en Div1/PL-match.
Har mest hållt till i L1 och L2, men de senaste åren är det Championship som gäller.
Som ni skriver, tempot är högt, sen släpper domarna lite mer, samt att skickligheten hos spelarna inte är i paritet med PL.
Men jag gillart, få se om det blir någe PL i framtiden?
Men för er som följer PL måste det vara kul i år, ser mer öppet ut än på länge.

• Like
Reactions: WHU
Ja, till och med som supporter kan jag tycka att det är roligt att 5-6 lag har chansen att vinna PL som det ser ut just nu, lite ovanligt!

Sen tycker jag att det är roligt att några av nykomlingarna bjuder upp till bra spel.

Jäkla Chelshit, hade 100k där ett tag med mina 13 rätt. Så sabbar de det.

image.jpeg

Jag har fått

Jag har fått 12 rätt några ggr, dock var det ganska många andra som fick det den omgången också == NOT MUCHU DINERO
Fått som mest ca. 6k :(

Har en polare som inte vet vilket lag Neymar spelar i, men fått 13 rätt 3 gånger på 2 månader tack vare en grym snubbe som fixar hela systemet. Försöker att klämma in mig där. :D

Tillbaka
Topp