Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
!Ganska kul med tanke att han sugigt sjukt mycket sedan City-matchen.
Ja, jag håller med!De verkar ju vara helt eniga i att spela helt utan försvarsspel iaf......
Jävligt underhållande för oss utomstående!
Haha, Missa?!?! Han räddade ju......Ja, jag håller med!
Hur Fan kunde Giroud missa det läget?
När man ser det på reprisen är det fan värre än jag trodde, jaja kommer nog fler lägen idag med tanke på hur försvarsspelet är.Haha, Missa?!?! Han räddade ju......
Ja, det lär det göra.....När man ser det på reprisen är det fan värre än jag trodde, jaja kommer nog fler lägen idag med tanke på hur försvarsspelet är.
Liv-Ars verkar vara värt pengen iaf.Synd att det är så jävla dyrt att gå på matcher. Satt och kollade för någon timme sen, championship håller ändå helt ok klass för betydligt mindre peng.
Absolut! Var nyligen och tittade på reading vs brighton och det var fullsatt med 23.000 pers och ändå bra tryck till och från. Kostade typ 13pund för biljett och 15pund med tåg utLiv-Ars verkar vara värt pengen iaf.
Men jag håller med dig, eftersom mitt gäng är lite av ett svänggäng, så har det blivit en del championshipmatcher för min del.
Skiljer inget i tempo, men lite mer i skicklighet.
Man kan kommer långt med lite vilja![]()
...Som Liverpool supporter var jag lugn hela tiden...
Länge sen jag var på en Div1/PL-match.Absolut! Var nyligen och tittade på reading vs brighton och det var fullsatt med 23.000 pers och ändå bra tryck till och från. Kostade typ 13pund för biljett och 15pund med tåg ut![]()
Jasså, får man se din rad?Jäkla Chelshit, hade 100k där ett tag med mina 13 rätt. Så sabbar de det.
![]()
Tyvärr har jag inte den hos mig. Vi var 4 pers som spelade. Så 25k + låg vi på.Jasså, får man se din rad?
Satt med 13 rätt när det var 6 min kvar av omgången, slutade med 9.Tyvärr har jag inte den hos mig. Vi var 4 pers som spelade. Så 25k + låg vi på.
Meeen.. Sen har nog värdet gått ner en del i och med att PSG vann.
?Känns som en återpost är på sin plats!
Ranieri![]()
Älskar den mannen.
Ok, I seeÄlskar den mannen.
Aaaj dåSatt med 13 rätt när det var 6 min kvar av omgången, slutade med 9.
Jag har fått 12 rätt några ggr, dock var det ganska många andra som fick det den omgången också == NOT MUCHU DINEROAaaj då
13e veckan i rad som jag har fått 10+ rätt nu. Som bäst 2 gånger 12 rätt.
Nån gång, nåån gång kommer det!![]()
Fått som mest ca. 6kJag har fått
Jag har fått 12 rätt några ggr, dock var det ganska många andra som fick det den omgången också == NOT MUCHU DINERO
Ja, får se hur det går idag, ska ManU hänga med i toppen så är vinst ett måste.Bumpar tråden lite!
![]()
Ja, får se hur det går idag, ska ManU hänga med i toppen så är vinst ett måste.
Lite vild västern tycker, mycket fram och tillbaka.Ja! Känns dock som om Chelsea målar när som helst..
Tacka Gud för att De Gea fortfarande vaktar stolparna i United!