Så ja, slutar det lika tro?Ja! Känns dock som om Chelsea målar när som helst..
Tacka Gud för att De Gea fortfarande vaktar stolparna i United!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så ja, slutar det lika tro?Ja! Känns dock som om Chelsea målar när som helst..
Tacka Gud för att De Gea fortfarande vaktar stolparna i United!
Förmodligen ännu ett kryss ja...Så ja, slutar det lika tro?
Jag har sett en del av Uniteds matcher denna säsongen, där har de varit under all kritik. Förstår faktiskt inte hur de kan ligga så högt som de gör.Ännu en gång bevisar idioterna på planen i Utd varför jag inte ser på deras matcher längre.....
Rooneys bäst före var länge sedan, jag vill inte se honom på planen överhuvudtaget längre heller.Jag har sett en del av Uniteds matcher denna säsongen, där har de varit under all kritik. Förstår faktiskt inte hur de kan ligga så högt som de gör.
För några veckor sedan så såg jag en United match hos polaren, kom ca 5 min efter matchen startade, i halvlek så brukar de filma spelarena när då går ut och då såg jag till min stora förvåning att Rooney var på plan, inte sett honom ett skit på hela halvleken.
Jag har sett en del av Uniteds matcher denna säsongen, där har de varit under all kritik. Förstår faktiskt inte hur de kan ligga så högt som de gör.
För några veckor sedan så såg jag en United match hos polaren, kom ca 5 min efter matchen startade, i halvlek så brukar de filma spelarena när då går ut och då såg jag till min stora förvåning att Rooney var på plan, inte sett honom ett skit på hela halvleken.
Hahah det var först i 44:e minuten som jag märkte att Rooney var på plan, när han ramlade i straffområdet.
De Gea är för bra för United..
Absolut, inget snack om saken.United hade nog legat längre ner om han dragit till Real
Jag håller ju på annat lag men kan tycka det är roligt att det inte alltid är samma lag uppe i toppen. Väldigt impad av Leicester denna säsong, upp till bevis nästa helgJag hejar på Liecester resten av säsongen iallafall
Har inga sympatier i PL, men håller med dig i sak.Jag hejar på Liecester resten av säsongen iallafall
Leicester har parkerat bussen ordentligt för att sen gå på kontringar. Och det är dom väldigt bra på.Jag håller ju på annat lag men kan tycka det är roligt att det inte alltid är samma lag uppe i toppen. Väldigt impad av Leicester denna säsong, upp till bevis nästa helg
Det här kan jag inte förstå, de sensaste matcherna har väl varit ett antal nivåer bättre än tex December månad?Ännu en gång bevisar idioterna på planen i Utd varför jag inte ser på deras matcher längre.....
Det här kan jag inte förstå, de sensaste matcherna har väl varit ett antal nivåer bättre än tex December månad?
Ja men innan det har dom dominerat två matcher och 70 minuter borta mot chelski så lite positiv får man nog vara.Jag har inte kollat dom sista 6-7 matcherna men igår var väl helt okej match. Felet var sista 20 minuterna när dom lät Chelsea spela ut dom helt och även gjorde mål.
Min teori är att han har kidnappat någon inom lvgs familj.Ni United-fans här: hur kan LvG välja att spela Fellaini framför Herrera? Har så svårt att förstå det. Man kan ju argumentera för att Ander borde spela högre upp i planen men att flytta på de fyra där fram går inte just nu.
Ni United-fans här: hur kan LvG välja att spela Fellaini framför Herrera? Har så svårt att förstå det. Man kan ju argumentera för att Ander borde spela högre upp i planen men att flytta på de fyra där fram går inte just nu.
Vi får se hur det går mot Leicester imorgon. Kan bli tufft!
Alltid 13-05-2006
Ok boys hur många mål har West Ham gjort på Pool säsongen 15/16?
Plus
Bra räknat killar....