• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premier League

Ännu en gång bevisar idioterna på planen i Utd varför jag inte ser på deras matcher längre.....
Jag har sett en del av Uniteds matcher denna säsongen, där har de varit under all kritik. Förstår faktiskt inte hur de kan ligga så högt som de gör.
För några veckor sedan så såg jag en United match hos polaren, kom ca 5 min efter matchen startade, i halvlek så brukar de filma spelarena när då går ut och då såg jag till min stora förvåning att Rooney var på plan, inte sett honom ett skit på hela halvleken.

Jag har sett en del av Uniteds matcher denna säsongen, där har de varit under all kritik. Förstår faktiskt inte hur de kan ligga så högt som de gör.
För några veckor sedan så såg jag en United match hos polaren, kom ca 5 min efter matchen startade, i halvlek så brukar de filma spelarena när då går ut och då såg jag till min stora förvåning att Rooney var på plan, inte sett honom ett skit på hela halvleken.
Rooneys bäst före var länge sedan, jag vill inte se honom på planen överhuvudtaget längre heller.

De Gea

Hahah det var först i 44:e minuten som jag märkte att Rooney var på plan, när han ramlade i straffområdet.

De Gea är för bra för United..

Det här kan jag inte förstå, de sensaste matcherna har väl varit ett antal nivåer bättre än tex December månad?

Jag har inte kollat dom sista 6-7 matcherna men igår var väl helt okej match. Felet var sista 20 minuterna när dom lät Chelsea spela ut dom helt och även gjorde mål.

Ni United-fans här: hur kan LvG välja att spela Fellaini framför Herrera? Har så svårt att förstå det. Man kan ju argumentera för att Ander borde spela högre upp i planen men att flytta på de fyra där fram går inte just nu.

Ni United-fans här: hur kan LvG välja att spela Fellaini framför Herrera? Har så svårt att förstå det. Man kan ju argumentera för att Ander borde spela högre upp i planen men att flytta på de fyra där fram går inte just nu.
Min teori är att han har kidnappat någon inom lvgs familj.
Men annars så var felle helt okej senast, jag kör nog hellre schnederlin än herrera där men fransosen har haft dålig form senaste tiden.

Förstår inte varför Fellaini får spela över huvudtaget, helt värdelös är han! Att han dessutom fått spela 90min i vissa matcher är bara sjukt!

Så ja, rättvisa skipad!
Kul att Welbeck är tillbaka, likaså kul för Sturrige att äntligen få göra mål igen!

Review_AstonVilla-Liverpool-660x330 (2).jpg

Tillbaka
Topp