Inga andra som stödjer Chelsea här?
Du är inte ensam kompis, jag håller också på Chelsea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga andra som stödjer Chelsea här?
UNDERBART!Du är inte ensam kompis, jag håller också på Chelsea.
Så sant, så santHaha, vad som ses som något positivt hos en del, ses som ett tillkortakommande hos andra... ;-)
Liverpool!
I år tar vi det!
Soldado = Skyttekung 14/15Skit i De Vrij. Soldado då?
Soldado = Skyttekung 14/15
Menade givetvis säsongen 14/15 men kan gå med på badet också för den delenSätter han 14/15 kassar får du 100 kr av mig, gör han inte det får jag 40 kr av dig. Deal or no deal?
Lokala laget Rågsveds IF är det enda i mitt hjärta
Skämt åsido, håller på West Ham sen barnsben sen min mosters man gav mig en matchtröja när jag föddes, tyckte även att färgerna var de coolaste som fanns under hela min uppväxt. Galningen Di Canio var stora idolen. Värt att tillägga att det inte har varit lätt att växa upp som West Ham supporter när kompisarna håller på Barca, Real, Manchester United och så vidare. Kan glädjas åt att en av vännerna som är halvengelsk håller på Fulham så han har fått ta emot mest skit haha.
Håller även ett öga öppet på Bayern München på grund av att farsan hållt på så länge som jag kan minnas, men som sagt det är väldigt ytligt mellan mig och Bayern.
Det jag och farsan har gemensamt är iallafall att vi alltid håller på lagen från Balkan, vilka dom än möter.
SOM jag har väntat på dig!!!
Liverpool!
Såg Arsenal - City igår och Arsenal var riktigt bra. Någon som vet varför de fick byta fler än ordinarie 3 under denna Charity Shield match?
Hoppas på en rolig säsong i år, försäsongen har ju dock lämnat mycket att önska..
Ser väl ut som det brukar, West Ham ÄR himmel eller helvete!
Viktigaste matchen på hela året är ju den på lördag, en vinst där kan rädda en hel säsong.
Förgyllde grabben vägg med en fototapet, från förra året......
WHU
Själv har jag den här trion på väggen.
Di Canio tavlan är signerad av kungen själv. Även Bobby Zamora tavlan är signerad, av Zamora då såklart. Bilden är från när han tog upp oss i PL igen.
Tevez är tyvärr inte signerad..
Fast hemmaplan och underdogs = bra "skräll" chans..Skräll!?!? Vi tog tre raka mot Spurs förra året!
Förstår precis vad du menar, tyvärr så har vi dåligt med spelare att "skrälla" med.
Parkerad framför previewen, tråkigt att Chelsea inte spelar idag