Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säsongen kunde börjat bättre..... lycka till ni andra! Forever a red ♡
Har missat den här tråden, men givetvis West Ham, när de gick ut på planen med Dr. Martens på tröjorna blev jag nästan religiösSitter och kollar på Community Shield och då slog det mig att nästa helg börjar det!
Premier League alltså, känner en viss pulsökning av att bara skriva det.
Så, vilka favvogäng har ni och varför?
I mitt fall går det tillbaka till 1980, ett gäng med snygga tröjor tog hem FA-cupen.
För övrigt, den senaste titel de har tagit.....
Vilket lag det är? Givetvis
Har missat den här tråden, men givetvis West Ham, när de gick ut på planen med Dr. Martens på tröjorna blev jag nästan religiös
Sorry, men YES!!VAD ROLIGT DET HÄR VA DÅ.... I minut 93..
Vad har Wenger för ngt på armen idag?
HELVETE Noble!!!! Första straffen han missat någonsin om jag inte misstar mig...
Är rädd för att en "skräll" ligger nära till hands på lördag..
Såg tyvärr bara första fem av matchen. Men de verkar som om ni hade vart värda 3 pinnar igår..Du fick rätt, det blev en "skräll"
Helt ärligt, gör man inte mål på chanserna i 1:a (inkl straffen), så ska man fan inte vinna.
Tyvärr känns det "Hammers style", så här dagen efter.....
Även om det är svårt att klämma fram nåt idag, så ska du ha ett grattis iaf!
Såg tyvärr bara första fem av matchen. Men de verkar som om ni hade vart värda 3 pinnar igår..