• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premier League

M.U

Rolex
Såja! I Spanien men självklart checkar man in inför United! Med den inte så intresserade hollow123
 

Bilagor

  • 1408186728848.jpg
    1408186728848.jpg
    94.9 KB · Visningar: 66

Fergi

Rolex
2-Faktor
Jävla skit att manu förlora!!de är liga spöken som är kvar efter fergi's avgång..sunderland nästa då blir de 3p
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Sitter och kollar på Community Shield och då slog det mig att nästa helg börjar det!
Premier League alltså, känner en viss pulsökning av att bara skriva det.
Så, vilka favvogäng har ni och varför?
I mitt fall går det tillbaka till 1980, ett gäng med snygga tröjor tog hem FA-cupen.
För övrigt, den senaste titel de har tagit.....
Vilket lag det är? Givetvis
IMG_37923492250880.jpeg
Har missat den här tråden, men givetvis West Ham, när de gick ut på planen med Dr. Martens på tröjorna blev jag nästan religiös
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Är rädd för att en "skräll" ligger nära till hands på lördag..

Du fick rätt, det blev en "skräll";)
Helt ärligt, gör man inte mål på chanserna i 1:a (inkl straffen), så ska man fan inte vinna.
Tyvärr känns det "Hammers style", så här dagen efter.....
Även om det är svårt att klämma fram nåt idag, så ska du ha ett grattis iaf!
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Du fick rätt, det blev en "skräll";)
Helt ärligt, gör man inte mål på chanserna i 1:a (inkl straffen), så ska man fan inte vinna.
Tyvärr känns det "Hammers style", så här dagen efter.....
Även om det är svårt att klämma fram nåt idag, så ska du ha ett grattis iaf!
Såg tyvärr bara första fem av matchen. Men de verkar som om ni hade vart värda 3 pinnar igår..
 
D

Deleted member 4412

Guest
Chelsea FC. Hållt på dom ända sen Lucky Luca, Vialli, skrev på. Har även bott i London o sett några matcher på the bridge. En bild på min tjej som är döpt efter laget. Hon heter Chelsea alltså:)
image.jpg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Skumt förresten att ingen av er Hammers fans nämnt nåt om min profilbild. Han e ju den bästa ever som spelat för er..
 
Topp