Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga andra som stödjer Chelsea här?![]()
Ska bli grymt spännande att följa i år, hoppas någon skräll kan utmana de stora! För övrigt klappar hjärtat för gunners!
Gunners kanske kan utmana de stora
Hörru experten, vad tror du om Cesc chanser i PL?
...och nu blev jag på bra humör igen![]()
Kommer att bli kul med honom och Drogba tillbaka! DD var min favoritanfallare under hans storhetstid!![]()
Kungen kommer troligtvis ha minimalt med speltid, men jag hoppas han skjuter in ett par målCesc tillsammans med Matic och Oscar centralt får det att vattnas i munnen...
![]()
Matic kan ni, tyvärr, slänga. Jag vill ha Luiz på mitten! Jag vill se drömmål!
Snygga färger men fel jag! We all agree Aston Villa are magic, är nog det första laget jag lärde mig namnet på. Var 6-7 bast någon gång på 70-talet, kommer ihåg att vi hade som en liten serie en vinter i en gympasal. Mitt lag blev tilldelad Aston Villa, allt sedan dess har jag hållit på Villa.
![]()
Inte bara färgerna gemensamt, tyvärr.
Storhetstiden för våra klubbar ligger några år tillbaka och det ser inte ut att ljusna inom överskådlig framtid....
Men, hoppet är ju det sista som överger människan eller hur?
HÄDELSEMatic är shef
Men 50£ miljoner senare får du se honom i Paris![]()
Men Matic är inte stilren. Luiz är det, ingen kan säga emot vare sig på KS eller annat forum.
Ps, Matic är ful
Har inga problem med sanningen. Serie A är kanske topp 6-7 i Europa
Edit: å vadå "det enda laget" o så rabblar du upp tre olika lag haha
Hörru experten, vad tror du om Cesc chanser i PL och Drogbas comeback?
Dubbelflopp
De Vrij däremot....
Detta var ju annorlunda!![]()
Lär väl dröja några säsonger innan det är dags för PL dock, med tanke på att de med endast en hårsmån lyckades undvika amatörligan förra säsongen... Bra start på säsongen i lördags med en 2-0-seger borta mot Newport!
Jag älskade historien tills Arsenal kom in i bildenPtja, det började runt -93 med att jag såg en bild i nån av de där sunkiga fotbollsblaskorna som riktade sig till ungdomar (Goal, Shoot eller Match, nåt sånt hette tidningen...). Fastnade för de snygga tröjorna eftersom de har samma blåblå som Djurgår'n, fast i kvartar istället för ränder. Började följa dem lite efter det och till slut så blev det ett favoritlag. Har bara varit över och kollat en gång, men det blir nog fler vändor dit så småningom.
I ärlighetens namn ska jag tillägga att jag har hållit på Arsenal sedan jag var en liten kotte, men dagens moderna fotbollscirkus äcklar mig.
Jag älskade historien tills Arsenal kom in i bilden![]()