bra spurs
fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
bra spurs
Hummels och en helgulds APVåta drömmar om honom,va![]()
RVP,Roney,Falcao,Di maria,Mata och Januzaj/blackett,rafael,rojo,mcnair känns balanserat och bra tycker du? haha
Vi kollar lite på vad jag skrev: "Och att spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå". Vi tar det en gång till: "OCH ATT SPELA IN ELLER KÖPA IN EN ELLER TVÅ BACKAR PÅ MAN UTD NIVÅ".
Eller det kanske inte var så att du missade vad jag skrev? För i så fall kan jag berätta att för att ett lag ska vara bra balanserat ska det ha en jämn och hög nivå i alla sina lagdelar. Det var därför jag skrev: "Och att spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå." Med det avsåg jag att; för att förstärka backlinjen - behöver man spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå. Alltså för att få ett bättre balanserat lag behöver man: spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå.
![]()
Shaw blev för lite inblandad i det planerade/egna spelat tycker jag. Herrera utbytt pga skada var väl annars det viktigaste att kolla besked kring.Skyller på helgtröttheten!Håller helt med dig får se om vi har lyckats spela in Rojo och Shaw ordentligt fram till Januari fönstret annars kanske det kan bli till att försöka hitta sig en stabil mittback, vart fan man nu ska hitta en sådan är nästa fråga.
Missade dagens match men det jag tidigare sett och läst om dagens match har Rafael varit i god form. Hur såg Shaw ut idag?
J-a arseanal och Nottingham... Blev bara 11rätt på stryktipset.
Haha nä, vi kör ett 192 raders ( 1 hel, 6 halv) och jag hade 6 rätt en omgång ocksåBrukar du snitta högre eller? ärligt?![]()
Haha nä, vi kör ett 192 raders ( 1 hel, 6 halv) och jag hade 6 rätt en omgång ocksåförsta gången på länge jag varit riktigt nära
Riktigt bra matcher denna underbara söndag! Som Chelseafan är jag toktaggad inför mötet med Arsenal i eftermiddag.
Har en känsla av att det kan bli en kross hemma på Stamford Bridge i eftermiddag. En repris från mötet i våras vore inte helt fel. Tror även West Ham tar tre poäng idag.Ah, du menar förmatchen.......
Rätt säker på att ni leker hem den, också!
Har en känsla av att det kan bli en kross hemma på Stamford Bridge i eftermiddag. En repris från mötet i våras vore inte helt fel. Tror även West Ham tar tre poäng idag.
QPR har sett riktigt dassiga ut i år. Även om West Ham blandar och ger så borde ni kunna kunna ta en seger. Återstår att seDu får gärna ha rätt, jag är inte fullt lika säker när det gäller mitt gäng.
Har ju en förmåga att blanda och ge lite för mycket, men det är väl det som är tjusningen....
QPR har sett riktigt dassiga ut i år. Även om West Ham blandar och ger så borde ni kunna kunna ta en seger. Återstår att se![]()
Sjuk inledning på matchen. Straff och bråk mellan Wenger och Mou!Absolut, det borde dom, men, men.......
Oj straff!
Sjuk inledning på matchen. Straff och bråk mellan Wenger och Mou!
Nej det får man verkligen inte hoppas. Tror dock att man tar det säkra före det osäkra, just med tanke på att det rör sig om en huvudskada. Sedan är det ju inte direkt något stort avbräck att få in Cech mellan stolparna. Vore tråkigt ifall Courtois skulle bli borde med tanke på hans fina form.Och ny huvudskada på Chelseamålis, med byte som följd.
Hoppas det inte är så allvarligt!
Riktigt bra matcher denna underbara söndag! Som Chelseafan är jag toktaggad inför mötet med Arsenal i eftermiddag.
Grattis, toksäkert som vanligt!
Säg åt han att blåsa av nu, händer inge mer nu....
Börjar bli nervös![]()
Skämtar du eller? Var det 1000x på west ham-vinst?Funderar på vilken dinka, som ska inhandlas i maj....![]()
![]()
Skämtar du eller? Var det 1000x på west ham-vinst?
Aha, jag tänkte väl. Nån gång händer det!Inte för segern idag, men för serieseger i maj!
27:e året i rad, som jag spelar på det......
Aha, jag tänkte väl. Nån gång händer det!