• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premier League

RVP,Roney,Falcao,Di maria,Mata och Januzaj/blackett,rafael,rojo,mcnair känns balanserat och bra tycker du? haha

Vi kollar lite på vad jag skrev: "Och att spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå". Vi tar det en gång till: "OCH ATT SPELA IN ELLER KÖPA IN EN ELLER TVÅ BACKAR PÅ MAN UTD NIVÅ".

Eller det kanske inte var så att du missade vad jag skrev? För i så fall kan jag berätta att för att ett lag ska vara bra balanserat ska det ha en jämn och hög nivå i alla sina lagdelar. Det var därför jag skrev: "Och att spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå." Med det avsåg jag att; för att förstärka backlinjen - behöver man spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå. Alltså för att få ett bättre balanserat lag behöver man: spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå.

;)

Vi kollar lite på vad jag skrev: "Och att spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå". Vi tar det en gång till: "OCH ATT SPELA IN ELLER KÖPA IN EN ELLER TVÅ BACKAR PÅ MAN UTD NIVÅ".

Eller det kanske inte var så att du missade vad jag skrev? För i så fall kan jag berätta att för att ett lag ska vara bra balanserat ska det ha en jämn och hög nivå i alla sina lagdelar. Det var därför jag skrev: "Och att spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå." Med det avsåg jag att; för att förstärka backlinjen - behöver man spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå. Alltså för att få ett bättre balanserat lag behöver man: spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå.

;)

Skyller på helgtröttheten! ;) Håller helt med dig får se om vi har lyckats spela in Rojo och Shaw ordentligt fram till Januari fönstret annars kanske det kan bli till att försöka hitta sig en stabil mittback, vart fan man nu ska hitta en sådan är nästa fråga.
Missade dagens match men det jag tidigare sett och läst om dagens match har Rafael varit i god form. Hur såg Shaw ut idag?

Skyller på helgtröttheten! ;) Håller helt med dig får se om vi har lyckats spela in Rojo och Shaw ordentligt fram till Januari fönstret annars kanske det kan bli till att försöka hitta sig en stabil mittback, vart fan man nu ska hitta en sådan är nästa fråga.
Missade dagens match men det jag tidigare sett och läst om dagens match har Rafael varit i god form. Hur såg Shaw ut idag?
Shaw blev för lite inblandad i det planerade/egna spelat tycker jag. Herrera utbytt pga skada var väl annars det viktigaste att kolla besked kring.

Som det sett ut hittills så kommer Chelsea promenera hem det här.

Mitt West Ham beter sig precis som vanligt, upp och ner från match till match, men det ser väldigt mycket bättre ut än tidigare säsonger!

Är ju Liverpool fan sedan tipsextras glansdagar när Ian Rush sprang hem segrar år efter år men om jag måste välja ett Londonlag så är det Hammers som får min röst.

Har en känsla av att det kan bli en kross hemma på Stamford Bridge i eftermiddag. En repris från mötet i våras vore inte helt fel. Tror även West Ham tar tre poäng idag.

Du får gärna ha rätt, jag är inte fullt lika säker när det gäller mitt gäng.
Har ju en förmåga att blanda och ge lite för mycket, men det är väl det som är tjusningen....

Du får gärna ha rätt, jag är inte fullt lika säker när det gäller mitt gäng.
Har ju en förmåga att blanda och ge lite för mycket, men det är väl det som är tjusningen....
QPR har sett riktigt dassiga ut i år. Även om West Ham blandar och ger så borde ni kunna kunna ta en seger. Återstår att se:)

• Like
Reactions: WHU
Och ny huvudskada på Chelseamålis, med byte som följd.
Hoppas det inte är så allvarligt!
Nej det får man verkligen inte hoppas. Tror dock att man tar det säkra före det osäkra, just med tanke på att det rör sig om en huvudskada. Sedan är det ju inte direkt något stort avbräck att få in Cech mellan stolparna. Vore tråkigt ifall Courtois skulle bli borde med tanke på hans fina form.

Funderar på vilken dinka, som ska inhandlas i maj....;)
20141025_154202.jpg

Tycker det är alldeles för dåligt drag i den här tråden. Någon som vill dela sina tankar kring helgens matcher? Många spännande möten, Terry-Ferdinand och Man U-Man C för att bara nämna några.

• Like
Reactions: WHU
Tillbaka
Topp