• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premier League

D

Deleted member 4412

Guest
Lördag 20:e september är det full omgång igen med bla West Ham-Liverpool. Vore ju sjukt kul o boka bord o sitta ett gäng i gamla stan o tippa, dricka öl, äta, kolla fotboll o klämma klockor. Nån som är sugen?? Pub är ännu ej vald så kom gärna med förslag!!
 

almeyero

Panerai
Lördag 20:e september är det full omgång igen med bla West Ham-Liverpool. Vore ju sjukt kul o boka bord o sitta ett gäng i gamla stan o tippa, dricka öl, äta, kolla fotboll o klämma klockor. Nån som är sugen?? Pub är ännu ej vald så kom gärna med förslag!!


Vore grymt! I Gamla Stan finns det massor av brittiska pubar som visar PL med engelsk sändning vilket gör det ännu grymmare. O'Connels är ett ställe och The Liffey är ett annat, båda ligger till och med på samma gata.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Sweet! Då kan vi väl säga nåt av dom två. Nu får vi hoppas att vi blir ett gäng oxå:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Alltså, herre gud!! 1-2 mot swansea, 1-1 mot sunderland o nu 0-4 mot mk dons hahahaha
 

almeyero

Panerai
Från Premier League till Champions League, men fyfan vad stort av Malmö!!! Riktigt riktigt kul oavsett vad man håller på och var man bor i Sverige. Otroligt stort för svensk fotboll!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Fantastiskt gjort av danskarna ikväll! Bra för svensk seeding va de gäller uefo o svensk fotboll i allmänhet. De som känns bra e ju att trots Gbgs storhetstid o Hifs champions league äventyr o pengarna det genererade så är fortfarande allsvenskan världens jämnaste liga de senaste 20 åren:)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Varit tyst här nu ett tag, vad tycker ni hitintills om säsongen? Som Man U fan måste jag säga att det ser väldigt mörkt ut, hoppas på en vinst idag iaf!
Chelsea verkar starka i år, kan Costa hålla sig skadfri tar dem nog ligan!

Edit: förvisso väldigt tidigt på säsongen fortfarande, så allt kan ju hända och vända! men ändå kul att spekulera :)
 

Anton

Omega
United är ett ihåligt bygge men som jag hoppas kan styra upp det lite så man kniper en CL plats. Höll Chelski som favorit inför säsongen (med Arsenal) tror chelski plockar hem det relativt enkelt. Annars känns det som många mittenlag fått till sina trupper väldigt bra iår!
 

Sond

Patek
Nu är jag Man Utd fan. Men inte är bygget ihåligt. Snarare ovanligt bra på individuell nivå. Nu handlar det mer om spelsystem och psykologi. Och att spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Nu är jag Man Utd fan. Men inte är bygget ihåligt. Snarare ovanligt bra på individuell nivå. Nu handlar det mer om spelsystem och psykologi. Och att spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå.
Helt ärligt, vart är fältherren som ska leda laget där bak?
Typ Staam, Vidic, Ferdinand (för 10 år sen) etc.
Det måste vara ett av Europas mest obalanserade lag, även om de är skadefria.
De vinner säkert mot WH idag för att de har mycket kvalitet framåt, men någon CL plats fixar de inte med det här laget.
 

Anton

Omega
Nu är jag Man Utd fan. Men inte är bygget ihåligt. Snarare ovanligt bra på individuell nivå. Nu handlar det mer om spelsystem och psykologi. Och att spela eller köpa in en eller två backar på Man Utd nivå.


RVP,Roney,Falcao,Di maria,Mata och Januzaj/blackett,rafael,rojo,mcnair känns balanserat och bra tycker du? haha
 
  • Like
Reactions: WHU
Topp