Godmorgon allihopa! Jag är en av tre ägare av Prestige Watches och svarar mer än gärna på frågor. Vi startade förra året och gjorde lite mer än 150 affärer som en bifirma till ett annat bolag, men sedan 1 Januari tar vi steget över till ett eget bolag. Ett bolag som legat relativt vilande omvandlades till Prestige Watches Sweden AB - Vi har därför inga ”klocksiffror” inne i bolaget. Men som vi vet måste resan börja någonstans!
För att belysa några av frågeställningarna ovan.
1. Vi har kontor i kurirenhuset - En av delägarna äger huset.
2. Det mesta om oss och våra affärer syns på instagram på PrestigeWatches.se - Där vi bla har allt från bilder till feedback.
3. Med över 150 kunder förra året utan en enda komplikation så tar jag väldigt stor stolthet att skick, förväntan möts och uppfylls till kundens fördel. Jag har massvis med referenser och delar mer än gärna med mig!
4. Klockställen som nämns ovan är ett samarbete och gjorda i one of a kind. I en stil som konstnären har i sin konst, och precis som med all konst och skapande har vi alla delad smak.
Prestige Watches finns för att skapa en tryggare punkt för klockhandeln uppe i Norr, men då våra affärer är till 80% söderut så märker jag att generellt sett uppskattas det väldigt mycket att vi just är från lugna och trygga Norrland.
Om någon är intresserad av att knyta kontakt finns jag på linkedin;
https://se.linkedin.com/in/christopher-nilsson-879679136
Med vänlig hälsning, C