• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rånförsök

Jävligt trist att höra men skönt att du klarade dig någorlunda helskinnad ur situationen.. Vettiga ord du sprider ang försiktighet med "internet-skryt", ngt min fru brukar påminna mig om ibland, trots att jag knappast sitter på några dyrgripar eller fet samling.

Fy fan. Vilken jäkla scare att råka ut för. Hoppas att du kan skaka av dig det.
Och tack för tankeställaren.

Finner inga ord! Blir ledsen och arg. Tur att det gick ok med dig och klocka. Blir till att ändra på hur man delar sin info...

vet inte vad jag skall säga... det mesta har redan sagts i tråden.

Skönt att det efter omständigheterna ändå gick bra.

Ja, vad ska man säga... Fruktansvärt trist men bra att du kan ta vara på dig. Hoppas de åker dit (vilket tyvärr vore helt jävla otroligt).

Hälsa Tudorn från mig!

Nästan så man tror att det är skämt... Hur kan man med att göra så? Skönt att du under omständigheterna mår bra och att de inte fick med sig något av värde. Idioter.

Fyfan... Äckliga snubbar!

Huvudsaken är att det inte hände något med dig och sen är det ju skönt att klockan är kvar. Tror detta blir en påminnelse för alla som exponerar sig mycket på sociala medier osv, inklusive mig själv. Återigen jävligt trist...

Skönt att inget allvarligt fysiskt hände. Dock så påverkar det kanske ganska mycket mentalt kan jag tänka mig.

Krya på dig

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Zed uttryckte sig rätt apor, tyvärr får man i regel inte veta vilka dessa individer- läs as är så man kan betala igen med samma mynt. Öga för öga ......... , är passande vid dessa tillfällen.
Skönt att allt gick bra med dig och jag hoppas du fick in en fet smäll på någon av dem.

Men helvete vad jobbigt! Bra att du och dina tillhörigheter klarade sig!

Sen en sak till; "enligt vittnen" skriver du. Var det ingen som agerade?!

Tillbaka
Topp