Danke!OEM tan assolutamente, eller vad det nu heter ...
Nåt sånt skulle jag beställa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Danke!OEM tan assolutamente, eller vad det nu heter ...
Kyros Buttero Soft pale yellow eller Mays Marea kan vara alternativ också.Danke!
Nåt sånt skulle jag beställa.
Tog den här bilden på min 424 som jag inte bär så mycket. Tror att jag måste hitta rätt band för att den skall komma till sin rätt. Detta band är egentligen till min 372 och har dragit ihop sig lite. Men jag föredrar det framför de raka 27/27 banden. Vill verkligen börja gilla denna då jag verkligen gillar tavlan.
![]()
Tänkte också föreslå ett ljus band, tror det hade gjort sig riktigt bra.
Ja, jag har detta band som är rätt nice men obehandlat så det drar till sig fläckar. Man kan ha åsikter om vad man bör göra med ett sånt men jag tänker att jag har det som det är, det får patineras på naturlig väg helt enkeltTänkte också föreslå ett ljus band, tror det hade gjort sig riktigt bra.
Tyckte det blev bra! Personligen så tycker jag att det är lite grejen med obehandlat att det får sin egen look och jag gillar detJa, jag har detta band som är rätt nice men obehandlat så det drar till sig fläckar. Man kan ha åsikter om vad man bör göra med ett sånt men jag tänker att jag har det som det är, det får patineras på naturlig väg helt enkelt
Klart är att klockan fick sig ett lyft med detta.
![]()
Oooooh. Finns den där inne hos AD nu alltså? Jag borde göra ett besök till Nymans/Krons igen.Idag skulle jag köpt en Eilean, men vi klickade inte riktigt, snygg men aningen för blank tavla för mig. Så jakten på en panna går vidare.
![]()
What? Finns den för beskådan?Idag skulle jag köpt en Eilean, men vi klickade inte riktigt, snygg men aningen för blank tavla för mig. Så jakten på en panna går vidare.
![]()
What? Finns den för beskådan?
Jag tycker att den är helhärlig på bild iaf. Hade varit kul att prova.Idag skulle jag köpt en Eilean, men vi klickade inte riktigt, snygg men aningen för blank tavla för mig. Så jakten på en panna går vidare.
![]()
Definitivt. Ingen dom, tunnare verk/case och kortare/smalare. Stor skillnad.God morgon!
Nästa panna måste snart in och jag är inte överens med mig själv. Hjälp mig nu!
Är en 45mm 183 märkbart mindre än 47mm än 424 som jag tycker är fantastisk men var för stor för mig?
InstämmerDefinitivt. Ingen dom, tunnare verk/case och kortare/smalare. Stor skillnad.
Enorm skillnad enligt mig.God morgon!
Nästa panna måste snart in och jag är inte överens med mig själv. Hjälp mig nu!
Är en 45mm 183 märkbart mindre än 47mm än 424 som jag tycker är fantastisk men var för stor för mig?
Jag tycker det låter som en toppengrej. Nu går inte mina pannor av för hackor, men jag jagar inte heller de absolut mest åtråvärda eller dyraste. Jag tänker mig att om jag istället har några stycken att växla mellan, så blir summan ändå stor lycka.Då letar vi 183:a då!
Tror jag ska leta två lite billigare pannor, en luminor och en radiomir.
Det blir så när man varit utan i snart ett halvår....
Long time...
Oj. Verkligen long time. Hej där. Hur är läget? Villa, Volvo, Vovve?