Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt med Rado TrueKör en jag också @FreakyLeo![]()
Så häftigDags igen för en bild på en av forumets alldeles för få Rado
![]()
Vad är det för ref? Supersnygg btw!Dags igen för en bild på en av forumets alldeles för få Rado
![]()
Tack tack, det är en Rado True Specchio ref: 01.239.0082.3.001.Vad är det för ref? Supersnygg btw!
Tack!Tack tack, det är en Rado True Specchio ref: 01.239.0082.3.001![]()
Riktigt fin!Rado ana-digi ikväll![]()
Tackar!Riktigt fin!
Nej... blev aldig någon bra kompisGjorde just ett litet impulsköp… och är kluven
Gillar designen på boetten samt klockan-6-placering av dag & datum. Coolt med volfram dessutom!
Men… den tjocka/breda boetten gör att urtavlan blir lite liten på min 20-cm-handled… och de där diamanterna (om de nu är äkta) är inte ett plus för mig.
Nåväl, testar den någon vecka för att se om vi kan bli kompisar annars dyker den nog upp på ett sälj-forum nära dig inom kort.
![]()
Riktigt cool!Volfram här! Tung!(sten). Bling!
![]()
![]()
Jättefin modell, vad heter den?Volfram här! Tung!(sten). Bling!
![]()
![]()
De är fortfarande högt ansedda i affordablesegmentet skulle jag säga. I segmentet luxury har de väl aldrig befunnit sig dock? Captain Cook och Golden Horse är riktigt välbyggda klockor som fått många bra recensioner. Väl värda att kolla upp.Hej
Har undrat vad som hänt med Rado?
På 60-80-talet betraktades den som en lyxklocka. Har märket tappat anseende nuförtiden?
Vilka ingår i det segmentet för övrigt?De är fortfarande högt ansedda i affordablesegmentet skulle jag säga. I segmentet luxury har de väl aldrig befunnit sig dock? Captain Cook och Golden Horse är riktigt välbyggda klockor som fått många bra recensioner. Väl värda att kolla upp.
Swatch Group själva rankar Rado som ”Entrylevel luxury” typ… tillsammans med Longines och Union Glashütte d.v.s. snäppet över affordable segmentet med t.ex. Certina, Tissot, Hamilton och Mido.Vilka ingår i det segmentet för övrigt?
Ja jäklar, den var ju stentuffVolfram här! Tung!(sten). Bling!
![]()
![]()