• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RADO

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Tillbaka på den fantastiskt bekväma BoR-länken.

IMG_20230705_175609_edit_56125604281539.jpg
 

Gelmax

Cartier
Gjorde just ett litet impulsköp… och är kluven 😬

Gillar designen på boetten samt klockan-6-placering av dag & datum. Coolt med volfram dessutom!

Men… den tjocka/breda boetten gör att urtavlan blir lite liten på min 20-cm-handled… och de där diamanterna (om de nu är äkta) är inte ett plus för mig.

Nåväl, testar den någon vecka för att se om vi kan bli kompisar annars dyker den nog upp på ett sälj-forum nära dig inom kort.

IMG_2458.jpeg
 
Senast ändrad:

Gelmax

Cartier
Gjorde just ett litet impulsköp… och är kluven 😬

Gillar designen på boetten samt klockan-6-placering av dag & datum. Coolt med volfram dessutom!

Men… den tjocka/breda boetten gör att urtavlan blir lite liten på min 20-cm-handled… och de där diamanterna (om de nu är äkta) är inte ett plus för mig.

Nåväl, testar den någon vecka för att se om vi kan bli kompisar annars dyker den nog upp på ett sälj-forum nära dig inom kort.

IMG_2458.jpeg
Nej... blev aldig någon bra kompis :( . Nåväl - den finns på köp/sälj om någon är intresserad.

Håller mig till min andra Rado istället så får jag se om det blir någon Volfram-klocka någon annan gång istället!

1702850664887.png
 

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Ingen som vill bli av med en Golden Horse 37 mm? Om inte har jag ändå gjort forumet en tjänst genom att bumpa denna eminenta tråd. 🔝

Kan tycka det är synd att så få bär och uppskattar detta fantastiska märke på KS.

Börjar bli riktigt sugen på en Rado igen... Captain Cook var aningen för stor, men en Golden Horse tror jag skulle sitta som en kyss på handleden.

1000008246.jpg
 
Topp