Kan vara så att mitt inlägg var lätt ironiskt, klockan är superfin med perfekt finish. Verkar vara kvalitet rakt igenom.
Alla detaljer sitter enligt mig!
Vad jag vet är det inte Sellita utan ETA top-grade? Är ju Richemont-tillverkade och denna känns IWC... Den dyrare föregångaren hade IWC-verk. Jag tror det kommer vara fortsatt svårt för RL när det kommer till uren, men tycker det är en fantastiskt välgenomtänkt kollektion som är nyskapande och egen. Vet inte vilken tillverkare idag som är lika tilltalande? Är iofs ett stort fan av just Ralph Lauren och deras finare kollektioner kläder såsom Black/purple Label. Tycker det är ett perfekt upplägg att låta ett företag som är väldigt framgångsrika när det kommer till design låta någon som är helt ok på ur, Richemont, tillverka dem. Perfekt match!
Tycker det är kul och lite härligt udda med visarlängden, gillar starkt!
Jag är jättenöjd, kan vara den bästa nya klockan som gjorts i modern tid som inte är en kopia av tidigare modell. Men det får man nog återkomma till när man tänkt lite längre. Kronan är finfin och skulle gissa att skruvarna i glasringen har en funktion. Ogillar skarpt när de är helt i linje, då fyller de ingen funktion... Vattentät till 100 m! Kommer nog kunna leva med bandet, krokodil från Camille Fournet om jag förstått det rätt, mycket välgjort! Kommer nog dock ersätta med svart shell cordovan.