Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1, en speedy på läder är en riktigt läckert. Den gör sig inte lika bra på länk tycker jag.Riktigt givande recension på en fantastik klocka!
Just den specifika Speedyn kommer att levereras med ett extra racingband, fast i svart. Det är oanvänt, och jag har för mig att det köptes från just Singular.Fin recension, om allt går vägen har jag en speedmaster påväg också. Det där racinglädret är verkligen snyggt! Synd att det verkar försvunnit ur sortimentet hos @Singular, eller kommer det tillbaks inom snar framtid måntro?
Det var turligt! Vi får hoppas att just den speedyn och det lädret hamnar på min handled. Riktigt schysst i svart också!
Just den specifika Speedyn kommer att levereras med ett extra racingband, fast i svart. Det är oanvänt, och jag har för mig att det köptes från just Singular.
Wow! Jag har sen ett par dagar snöat in totalt på speedmastern och den här fina och tydliga recensionen var precis vad jag behövde. Jag har bestämt mig. Detta blir min nästa klocka!
Tack för inspirationen