• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension: Rolex Explorer II (216570)

tgofswe

Cartier
Underskattad klocka:) vita är riktigt snygg

håller verkligen föregående och HTE42 är ju inte dumt heller, eller?

HTE42mm-leather-side-580x869.jpg
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Ja jäklar, står i valet och kvalet. Får nog fan bli en vit i år. Jag som trodde 2015 skulle bli Pannans år...
 

Jimbo

Omega
2-Faktor
Tack för bra recension. Provade den svarta 42mmför ett par veckor sedan och habegäret växte monumentalt. Någon som vill flippa sin?
 

Dr666

Omega
Skapar man svårartade risker för mindre inbördeskrig ifall man erkänner att jag råkar ha turen att inneha både den vita&svarta tavla.... Troligtvis bör jag inte iskallt räkna med höga knän,glada tillrop& större grattis från alla håll&kanter
 

T-Bone

Breitling
Ja, nu blir det ännu svårare att köpa, jag vill ha en med vit tavla, datejust eller Explorer II, det är frågan. Bra recension i alla fall och grymma bilder.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Ja, nu blir det ännu svårare att köpa, jag vill ha en med vit tavla, datejust eller Explorer II, det är frågan. Bra recension i alla fall och grymma bilder.
Hur kommer klockan användas? Jag tvekade också mellan dom två men gick på Explorern då den passar mer till all klädsel och fler tillfällen än en mer stilig (och vacker) Datejust :)
 

T-Bone

Breitling
Jag vill kunna använda den till alla kläder, den jag tänker på är DJ II och den är visserligen mer dressad än Explorern men fortfarande ganska sportig, hmm?
 

Lalas

Cartier
Bra recension! mer och mer sugen på en 216570. Måste åka och testa någon dag men ni som haft även 16570 hur upplever ni storleken på caset? Jag har en GMT 16700 som jag tycker är riktigt bra i storleken, kommer 216570 känns FÖR stor?
 
Topp