• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recensionspassaround av Tudor BlackBay 58

Sjukt bra, har haft röd BB med roseloggan innan men den var lite för stor på alla håll för en vintage nörd, men den här måste jag ha ..... perfekt komplement till min 79090 :)
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
2C1D3FFE-51DD-4862-9F53-E14047F67937.jpeg
B01C634F-3A32-429C-B6AD-2123B679AC12.jpeg
Verkligen ett stort tack!! Att du dessutom tar grymma bilder gör inte saker sämre...
måste ha blandat ihop låset på denna och någon dinka. För detta ser bra ut, fick för mig att det var något med microjusteringen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Riktig grymma bilder! Fick syn på dina Marcos på #borntodare och tänkte det måste finnas en tråd här!:)

Yonsson med en modern Tudor trodde man aldrig skulle komma innan förra Basel :bookworm: Eller, kan kanske minnas att du har utryckt ett litet intresse för Pelagos?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktig grymma bilder! Fick syn på dina Marcos på #borntodare och tänkte det måste finnas en tråd här!:)

Yonsson med en modern Tudor trodde man aldrig skulle komma innan förra Basel :bookworm: Eller, kan kanske minnas att du har utryckt ett litet intresse för Pelagos?
Tack! Pelagos är schysst! Har provat den några gånger.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Att Tudor kommer komma med uppföljare känns som ett brev på posten givet hur de har hanterat tidigare framgångar. Om du skulle få ändra på låt oss säga tre punkter, vad skulle du ändra på då? :)
Bra fråga! :)
Lumepluppen, bandhornens borstning och .... de pyttesmå bandverktygshålen i ändlänkarna. Mer om det i den långa recensionen.
 
Topp