Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen ett stort tack!! Att du dessutom tar grymma bilder gör inte saker sämre...
Grymma foton! Keep it up!
Grymma foton! Keep it up!
Tack! Kul att höra! Sjukt att man ser mig i reflektionen.Jag vill skicka alla mina klockor till dig så att de kan få möjligheten att bli så fina på bild som de är i verklighetenSå jäkla bra bilder.
Och dina bilder var förresten också riktigt fina @Fixxxer Såg ut som katalogbilder så tummen upp.
Grymma bilder som alltid!!
Tack! Pelagos är schysst! Har provat den några gånger.Riktig grymma bilder! Fick syn på dina Marcos på #borntodare och tänkte det måste finnas en tråd här!
Yonsson med en modern Tudor trodde man aldrig skulle komma innan förra BaselEller, kan kanske minnas att du har utryckt ett litet intresse för Pelagos?
Ojojoj vilken skön tavla, bra foton Y!
Grymma bilder. Lite off topic men fotar du när klockan är i ett ljustält med belysningen utanför.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkar ju ha fått till någon typ av makrotema på dagen så vi kör väl lite tavelmakro då.![]()
Aldrig tält, fotar vid ett fönster. Läste någonstans att man aldrog ska fotografera i solljus men det är ju då alla roliga detaljer kommer fram.Grymma bilder. Lite off topic men fotar du när klockan är i ett ljustält med belysningen utanför.
En av få som funkar i solljusAldrig tält, fotar vid ett fönster. Läste någonstans att man aldrog ska fotografera i solljus men det är ju då alla roliga detaljer kommer fram.![]()
![]()
![]()
![]()
Lite glasfoton kanske kan vara mysigt.![]()
Bra fråga!Att Tudor kommer komma med uppföljare känns som ett brev på posten givet hur de har hanterat tidigare framgångar. Om du skulle få ändra på låt oss säga tre punkter, vad skulle du ändra på då?![]()
Det fanns lite olika tankar om upplägg. Min plan var att helt enkelt att bara skriva en recension.Vet inte hur många som skall recensera 58:an men du borde nästan fått klockan sist med tanke på standarden du sätter nu @yonsson, grymt.![]()
Det fanns lite olika tankar om upplägg. Min plan var att helt enkelt bara skriva en recension.
Den är färdigskriven sedan länge, ska bara hålla denna tråden vid liv lite.Hur går det tycker du?![]()
Inte menat som något negativt, övertygad om att det kommer bli en bra recension. Fina bilderna har vi ju redan fått ta del av.Det fanns lite olika tankar om upplägg. Min plan var att helt enkelt bara skriva en recension.
![]()
![]()
![]()
Lite glasfoton kanske kan vara mysigt.![]()