Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du missade bilderna, de vill jag gärna se minst sagtDå var min vecka slut och klockan vidareskickade till nästa man. De positiva intrycket av klockan är de varma fägerna och att storleken är lagom. Men, det är fortfarande en ganska stor och klossig klocka. Trodde den skulle kännas tunnare på handleden. Länken är snygg, men känns ganska tung. Det hade varit kul att testa den på nato.
Bifogar några jämförande bilder med en vintage Tudor Sub.
Nu så, tack för bilderna @Criss CrossDu missade bilderna, de vill jag gärna se minst sagt![]()
Har vi provat samma klocka?Men, det är fortfarande en ganska stor och klossig klocka.
Ett komplement om man vill kunna bada och bruxsa den lite hårdare än med en vintageklocka.Nu så, tack för bilderna @Criss Cross
Vad säger du som har Tudor sub, är 58 ett komplement eller helt onödig om man har vintage sub?
Tack, jag måste leta fram en 58 att jämföra med min 79090 helt enkeltEtt komplement om man vill kunna bada och bruxsa den lite hårdare än med en vintageklocka.
Första negativa inspelet.
Formen på spännet borde ha gjorts annorlunda, detta är en väldigt ny klocka och redan ser det förjäkligt ut pga. spännets utstickande mitt har nött mot länken.
![]()
/Asplund
Instämmer helt.
Sen är länken tyvärr rätt mottaglig för nötningsmärke, hairlines, smårepor. Sidan där länken nöter mot t.ex skrivbord, tangentbord, blir snabbt så där på bilden.. Tudor har nog valt en specifik stållegering av ekonomiskt aspekt gissar jag.
Tudor suben ser ju oerhört tråkig ut bredvid BB58. Bäst du skickar suben till mig istället! Du kan få en 16570 för denDå var min vecka slut och klockan vidareskickade till nästa man. De positiva intrycket av klockan är de varma fägerna och att storleken är lagom. Men, det är fortfarande en ganska stor och klossig klocka. Trodde den skulle kännas tunnare på handleden. Länken är snygg, men känns ganska tung. Det hade varit kul att testa den på nato.
Bifogar några jämförande bilder med en vintage Tudor Sub.
![]()
![]()
![]()
![]()
Lurkat för mycket i INOX-tråden för jag började gapflabba när jag scrollar ned på sidan och ser att jabla ska testa klockanDå har den anlänt till Skåne och den slutgiltiga testveckan, undrar varför jag fick den sist av alla?
![]()
Börjar med att tvätta av den och kolla tätheten...
![]()
fast de flesta kanske tycker det vore bättre om jag tvättade av den efter min testvecka.![]()
Riktigt fina bilder! Och en väldigt fin Dykare!
Så vad blev slutgiltiga utlåtandet av dig?Mer Snowflake än så här blir det inte i Skåne denna veckan.
![]()
Kommer i slutet på veckan, skickar "hem" den på fredag eftersom jag är sist ut.Så vad blev slutgiltiga utlåtandet av dig?![]()
Snygg klocka![]()
Då har jag tagit över. Förbered er på en vecka av foto-spammande efterföljt av en recension.![]()