Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
mHade sneglat åt Helson. Tuff, robust, mycket pang för peng, auto Miyota, Made in Hong Kong och hyfsat egen design (jo, just denna doftar kanske lite Pelagos)
Har själv 40mm i mässing, men tror på 38mm i stål eller titan:
![]()
![]()
Just denna 38:an har safirinlägg. Vet inte om det är bra eller dåligt i ditt fall?m
Ja, gillar looken på dem. Som du säger, bang for the buck.
Titan går bort pga lättheten men en begagnad i stål..
Det funkar. Dessuom är ju Miyotan minst sagt pålitlig vilket verkligen är ett plus.Just denna 38:an har safirinlägg. Vet inte om det är bra eller dåligt i ditt fall?
Annars hade jag kört på en beggad CWC Diver kvartsare. Blir bara bättre med battle scars.Det funkar. Dessuom är ju Miyotan minst sagt pålitlig vilket verkligen är ett plus.
Länken verkar vara riktigt rejäl också.
Hmm, väldigt intressant.
Äsch då, slit den med hälsa även på jobbet!Blev en invicta Pro diver 38 mm. Sjukt fin, perfekta mått och billig.
Men alldeles för fin för byggetBlir nog min nya vardagsklocka tillsammans med min Casio A168.
Detta har jag missat helt och hållet. Har du någon länk till detta?Du vill ha något elegant men samtidigt känna tyngd men inte för mycket tyngd. Låter väldigt svårt.
Jag skulle titta på någon av Sinns klockor i tegimenterat stål. En av forumets medlemmar spände fast sin på framsidan av en lastbil och körde runt i landet en vecka, inte en repa fanns efteråt. Dessutom AD i Sumpan.
Jag antar att det är @demondave som är den skyldige?Detta har jag missat helt och hållet. Har du någon länk till detta?![]()
Detta har jag missat helt och hållet. Har du någon länk till detta?![]()
Jag antar att det är @demondave som är den skyldige?![]()
Nästa löningFinns bara en.
![]()