• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Relationsråd

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag säger inte att detta är eviga sanningar men det är intressanta teorier att känna till, "shit test", nej det är inte vad du tror!

https://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/
Jag säger inte att allt i sådana där "raggningtips" är fel eller drar för stora växlar av stereotypa mönster, men jag har alltid undrat vad man ska med dem till?
Vill man hitta en fru så är det bästa att krångla så litet som möjligt.
Vill man ligga med "heta" kvinnor så är det väl enklare att steppa up sig själv litet, i stället för att försöka komma ihåg eller plugga in olika tekniker?
Vill man bara åt värmen och fukten så får man lyfta blicken och lära sig se vilka som vill ligga med en.
 

Chad

Rolex
Jag säger inte att allt i sådana där "raggningtips" är fel eller drar för stora växlar av stereotypa mönster, men jag har alltid undrat vad man ska med dem till?
Vill man hitta en fru så är det bästa att krångla så litet som möjligt.
Vill man ligga med "heta" kvinnor så är det väl enklare att steppa up sig själv litet, i stället för att försöka komma ihåg eller plugga in olika tekniker?
Vill man bara åt värmen och fukten så får man lyfta blicken och lära sig se vilka som vill ligga med en.

Eftersom din fru shit-testar dig också. Om du konstant failar dom och blir upprörd - tappar hon respekten för dig förr eller senare. Då slutar det oftast inte så bra.
 

Kugghjul

Panerai
Jag säger inte att allt i sådana där "raggningtips" är fel eller drar för stora växlar av stereotypa mönster, men jag har alltid undrat vad man ska med dem till?
Vill man hitta en fru så är det bästa att krångla så litet som möjligt.
Vill man ligga med "heta" kvinnor så är det väl enklare att steppa up sig själv litet, i stället för att försöka komma ihåg eller plugga in olika tekniker?
Vill man bara åt värmen och fukten så får man lyfta blicken och lära sig se vilka som vill ligga med en.
Jag ogillar också sådan där "gaming" kurser, och den där boken som blev så poppulär för några år sedan,
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Game:_Penetrating_the_Secret_Society_of_Pickup_Artists

MEN det behöver inte betyda att allt de säger är fel. Just konceptet "shit test" är intressant, och hur fel det kan gå när denna biologiska mekanism triggas hos kvinnor (och män?), och det möts av enbart "svensk manlig" mjukhet och undfallenhet - inte bra.
 
Topp