• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Release - SEIKO Turtle PADI SRPA21

Kunde inte heller hålla mig utan slängde iväg en beställning, har väntat ett par veckor men den borde komma när som helst nu! Såhär i efterhand var det nog dumt att försöka spara ett par kronor genom att beställa från USA, kommer säkerligen både ta längre tid och kosta mer i slutändan. Men men, nu är den på väg så den som väntar på något gott… :)
 
Fortfarande grymt nöjd med Padin:)
20160901_083650-01.jpeg
 
Hur jobbigt var det på en skala att korta länken själv? Lämna in jobbigt? Någon hylsa som kunde försvinna?
Jobbigt, en sån där "äh ja klarar det själv" till att bli "faaaaan, varför funkar de inte!!"
Lämna in den är tipset.
Men ge det ett försök om du vill, tänk på att testa länken över plant yta efter att du är "klar" då den kan sitta någorlunda bra till att lossna någon minut senare vid minsta fel och hylsan lossnar.
 
Jobbigt, en sån där "äh ja klarar det själv" till att bli "faaaaan, varför funkar de inte!!"
Lämna in den är tipset.
Men ge det ett försök om du vill, tänk på att testa länken över plant yta efter att du är "klar" då den kan sitta någorlunda bra till att lossna någon minut senare vid minsta fel och hylsan lossnar.
När jag kortade min Sumolänk gick jag från "äh, jag klarar det själv" till "faaaaaan, varför funkar det inte" till "jäkla skitlänk, vi ses i helvetet" till "jahaja, var det inte svårare än så?"
Med rätt teknik är det busenkelt. :D
 
Jobbigt, en sån där "äh ja klarar det själv" till att bli "faaaaan, varför funkar de inte!!"
Lämna in den är tipset.
Men ge det ett försök om du vill, tänk på att testa länken över plant yta efter att du är "klar" då den kan sitta någorlunda bra till att lossna någon minut senare vid minsta fel och hylsan lossnar.
Det @sherwan menar är "börja inte korta länken kl 02:00". :D
 
Såja nu har jag äntligen gjort det. Tänkt väldigt länge på detta och idag kom jag till skott! Yngste sover och huset är städat, alla är mätta och belåtna.

Äntligen har jag plastat in länkbiten som blev över från min LE PADI. Kommer placeras i det vadderade och dammtäta lådan jag fick från @ROB-1832

Ha en god PADI kväll alla!

image.jpeg
image.jpeg
 
Tillbaka
Topp