Är nog ganska individuellt. Min går ca +7 spd.Hur är tidshållningen i PADIn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är nog ganska individuellt. Min går ca +7 spd.Hur är tidshållningen i PADIn?
Jac tycker PADI-länken är mycket bättre. Tjockare och stabilare, spännet däremot är lika illa som på Sumo.Hur sitter länken jämfört med tex Seiko sumo? Dvs kvalité och helhets känsla, för på min sumo anser jag att länken i fråga är under all kritik.
Jac tycker PADI-länken är mycket bättre. Tjockare och stabilare, spännet däremot är lika illa som på Sumo.
Min går ca -6 sec då jag använt den några veckor. Upplever att de flesta verkar gå +-7 sec. Hur går din @slimjim?Är nog ganska individuellt. Min går ca +7 spd.
Fel mmOkej, där finns ju lösningar iaf som tex Marinemastwr claspen, inte sant?
Min går ca -6 sec då jag använt den några veckor. Upplever att de flesta verkar gå +-7 sec. Hur går din @slimjim?
Har du inte kollat?Tillräckligt bra för att jag inte skall reagera.
Nej.Har du inte kollat?
Låter ju riktigt bra! Min skx7 tror jag går 1 min för snabbt per dag, har inte orkat öppna upp och justera...Är nog ganska individuellt. Min går ca +7 spd.
Najs. Får jag besvära om en bild där en ser färgerna på tavlan tillsammans?Känner lite att badsäsongen är över så provar en ny kostym till paddan. Vad tycks?
Najs. Får jag besvära om en bild där en ser färgerna på tavlan tillsammans?
Najs. Får jag besvära om en bild där en ser färgerna på tavlan tillsammans?
Ser riktigt bra ut!
Tänkte först ta blått canvas men kände att det hade blivit för mycket så det fick bli "washed black" med blå sömmar.
Ser riktigt bra ut!
Var är den ifrån?
Det där var riktigt läckert! Nu blev man ju bra sugen på ett sånt också!
Tänkte först ta blått canvas men kände att det hade blivit för mycket så det fick bli "washed black" med blå sömmar.
Nein, sålde bandet.Snyggt!
@yonsson har du testat ditt Hirsch Performance på padin?
Ah, ja då är det ju svårt att testa...Nein, sålde bandet.
Riktigt bra!
Okej, testkörde min Padi på Breitlingverkstaden med Eriksonsurhandel igår och den gick med 229 i genomsnittlig amplitud. Urmakaren tyckte jag borde lämna in den på ett garantiärende. Beaterror snittade 0,9. Är det värt att göra det eller?