Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satt och tänkte på det idag faktiskt (sjuk som jag är).Kanji PADI confirmed.
Kanji PADI confirmed.
Tackar! Jag tycker de gör sig riktigt bra tillsammans. 20mm är den vid spännet.Sketasnyggt! Är länken 20 el 18 vid spännet?
Snyggt!Kör blått Nato. Riktigt mörk blå...
På ett BoR från Yobokies. I bild syns även ett ytterst sparsamt använt PADI-cert.
Hur ska man komma över en sån där rackare då?Kanji PADI confirmed.
Går att vrida upp med kronanMed risk för att tappa ansiktet fullständigt, jag har en kompis som undrar om det går att vrida upp uret med kronan eller om det är att flaxa runt inomhus för att få klockan att ladda upp gångreserven.
TackGår att vrida upp med kronan
Jag tycker det är riktigt coolt. Men det krävs en del för att bära upp det. Jag är på tog för feg för att våga. Önskar jag vågade dockRött Bonetto monterat men kan inte bestämma mig för om jag gillar det...
Edit: upplever inte gummit så blank och klarrött som det framträder på bilden...
Såja en månad har gått med PADI och nu infinner sig känslan av att detta är en familjemedlem. Luv it!Kanoom! Kunde inte hålla mig, skippar saken oxh sushi. Tänkte tom unboxa på japanska ambassaden men tid finns int mer
Äntligen!
Tack Y och M samt KM! Ni är bäst!!
MEN det räcker typ att lyfta klockan för att den ska starta och SEIKOs dras upp väldigt snabbt.
Jag har gjort det till en konstform att sitta stillMEN det räcker typ att lyfta klockan för att den ska starta och SEIKOs dras upp väldigt snabbt.
Jag har gjort det till en konstform att sitta still
Snyggt broshan, om du inte behöver gumminatot så kan jag ta det till min PadiDu är chef på kontoret!
Edit, köpte just PADI!
Snyggt broshan, om du inte behöver gumminatot så kan jag ta det till min Padi
Okej , grått gummiband i MM-stil går också bra . Får du länk till den med?Det är inget nato...
Okej , grått gummiband i MM-stil går också bra . Får du länk till den med?
Grymt! Grattis! Posta bild på meshet senYes. Sen har jag beställt både marinblått nato och ett Sharkmesh.
Paddan är ruckad och tillbaka på länken som jag förövrigt tycker är riktigt skön.
Det är även skönt att den nu håller tiden på ett tillfredsställande sätt.
Härligt! Vem ruckade?
Klockmäster harÄr det någon som har koll på var man kan köpa gummibandet som SRP777 kommer på till sin padda?