Gillar verkligen bandet men blir samma för mig. Skar du av den rakt? Och tyckte du att det blev bra?
Gummit är rätt hårt - dvs svårarbetat. Skar av rakt. Det gick helt okej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar verkligen bandet men blir samma för mig. Skar du av den rakt? Och tyckte du att det blev bra?
Ja, tror främst dom är till för att göra hål med. Men mam bankar väl med hammare antaligen.
Annars kan du ju slipa en tunn metallskiva av något slag vass på ena sida och böja till rätt form för att banka av bandet på samma sätt.
Uppgradering såklart!! Nu är jag personligen inget fan av just den länken men det domade glaset alltså...Ny länk och bytt glas till en bubble boy. En dykare genererar ju alltid bubblor under vattnet...
Lite bilder
Uppgradering eller nedgradering?
Ny länk och bytt glas till en bubble boy. En dykare genererar ju alltid bubblor under vattnet...
Lite bilder
Riktigt coolt tycker jag. Jag har fått ett ganska djupt hack i glaset på min SRP och funderar på att byta glas. Varifrån beställde du ditt?Ny länk och bytt glas till en bubble boy. En dykare genererar ju alltid bubblor under vattnet...
Lite bilder
Glas och länk är köpt av yobokies.Riktigt coolt tycker jag. Jag har fått ett ganska djupt hack i glaset på min SRP och funderar på att byta glas. Varifrån beställde du ditt?
Tack! Ser grymt ut. Ser ut att vara en ganska bred glipa mellan glaset och vridringen. Kanske oundvikligt med "dome"-glas!? Hur upplever du detta? En ganska bra fälla för smuts och damm?Glas och länk är köpt av yobokies.
Om du tycker att Bubbleboyglaset är för högt säljer han även andra.
Leverans från HongKong på fyra dagar.
Bjussar på en bild tagen på jobbet idag.
Har varit på armen sen igår. Än så länge har både jag och klockan varit hel och ren..Tack! Ser grymt ut. Ser ut att vara en ganska bred glipa mellan glaset och vridringen. Kanske oundvikligt med "dome"-glas!? Hur upplever du detta? En ganska bra fälla för smuts och damm?
Du borde väl få strax under köpepris i butik.Har en PADI BNIB från Klockmaster i bankfacket, vad är rimligt försäljningspris?
Fel jäkla tråd med ! Sry ! HahaNån som har koll på vart man hittar skx009 billigast nuförtiden?
Såg nånstans nåt om watcheszon.com här på kobra kai där dom visst ska skeppa sakerna från tyskland å 158 dollar med frakt låter fint men efter ha läst en tråd på wus så tvekar jag lite efter några total sågade dom !
Så tips tips tips tips tack !!! ☺☺
Hur gick det med brattehistorien?Nån som har koll på vart man hittar skx009 billigast nuförtiden?
Såg nånstans nåt om watcheszon.com här på kobra kai där dom visst ska skeppa sakerna från tyskland å 158 dollar med frakt låter fint men efter ha läst en tråd på wus så tvekar jag lite efter några total sågade dom !
Så tips tips tips tips tack !!! ☺☺
Hur gick det med brattehistorien?
Mumma! Jag köpte denna här på KS av en hygglig snubbe, den kom igår. Men jag vill ha ett klarrött gummiarmband, nån som har ett över? Klarrött 22mm nato, av god kvalitet, söker jag också.
Någon måste ju vara sist på pucken...
Beställde min den 4 augusti. Leveransen vart några månader försenad men idag kom den.
Hade i ärlighetens namn börjat vackla och ångra mig att jag beställde klockan under väntetiden. Men jäklars så positivt överraskad jag vart, gillar tavlan och färgerna!
Länken har ju redan nämnts i tråden och satte på ett gummi på direkten. Nu blir det att leta efter tropical och Natoband. Perfekt beater.