Har kört min PADI på nato hela veckan, funkar utmärkt!
Verkligen snyggt! Ska investera i några!
Tool watch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har kört min PADI på nato hela veckan, funkar utmärkt!
Oundvikligt! Har haft den sedan i somras och känner lika starkt för den då som nuFan man blir sugen på en PADI när man nöter denna tråd!
Trevligt, ja den kan nog bli min nya beaterOundvikligt! Har haft den sedan i somras och känner lika starkt för den då som nu
Varifån kan jag beställa en jubilee som är grymt bra kvalite, länka gärna.
Har själv noll koll.
Kanske någon har att sälja?
Tack.
Tack.
Är detta bra grejer, är lite petig på att länken ska vara så bra som möjligt.
Jag kör min på gummi men ser nu att den är även snygg med länk☺.
Du stannar hela 2017.
Med ett super oyster från Strapcode. Mycket. Mycket. Bra.Jag kör min på gummi men ser nu att den är även snygg med länk☺.
Snyggt!Jag kör min på gummi men ser nu att den är även snygg med länk☺.
Snyggt!
Är det original gummi?
Bra där, man ska alltid köpa två...!Börjar året starkt med att köpa en Padi. (2:a jag äger)
Är det gummit från royal straps ? Är det hårt eller mjukt ?Jag kör min på gummi men ser nu att den är även snygg med länk☺.
Det är mjukt och köpt från https://www.watchgecko.com/Är det gummit från royal straps ? Är det hårt eller mjukt ?
Är det zuludiver 284 ? då är det nog samma som royal strapsDet är mjukt och köpt från https://www.watchgecko.com/
SammaÄr det zuludiver 284 ? då är det nog samma som royal straps