Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där ser original ut. 6306 med scubapro tavla. "Moddat" är ju mer eller mindre piratkopia i det hela fallet. Vissa är fejk Seikotavlor andra är Seikotavlor med fejkad Scubapro logo. Sjukt b oavsett. Har inte min kvar men finns några fina på forumet.Cool! Det där känns helt klart som min melodi. Vad är det som är moddat med dem?
Yobokies (har ingen hemsida bara en photobucket) och uncleseiko.com har 22mm våfflor. Inte testat ngt av dem personligen. Tycker du har det snyggaste gummit (dal1bp) på idag. Koka det om du vill ha det mjukare. Wjean har endast 19mm våffla till 6105 osv..Tackar Y. Då hoppar jag över silikonbandet. Om man är sugen på våffla då? Vilket rekommenderar du då?
Yobokies (har ingen hemsida bara en photobucket) och uncleseiko.com har 22mm våfflor. Inte testat ngt av dem personligen. Tycker du har det snyggaste gummit (dal1bp) på idag. Koka det om du vill ha det mjukare. Wjean har endast 19mm våffla till 6105 osv..
Grattis ☺.Sist in i matchen men vad jag har längtat!!! Ropade hem en PADI på Kaplans i helgen, känns gedigen vid första provningen! Det här kommer att bli en keeper och ett bra komplement till min något mer dressad Vulcain! Tack för all inspiration i tråden!
Tack! "Ropade in" den för 2900 och med Kaplans provision hamnade slutsumman på 3480 bagare.Grattis ☺.
Vad fick du betala ?
Helt okej pris☺.Tack! "Ropade in" den för 2900 och med Kaplans provision hamnade slutsumman på 3480 bagare.
Kör original eller skippa är mitt tips, hur kul är det att gå runt med en icke korrekt klocka?Kör på en Scubapro så är du hemma. Finns färdigmoddade på bukten, om du inte hittar ett orginal förståss
Börjar själv få cravings för en scubapro.Kör original eller skippa är mitt tips, hur kul är det att gå runt med en icke korrekt klocka?
Sök efter olika guider, all info finns där ute. Ett vettigt pris är väl runt 15, beror dock på pris.Börjar själv få cravings för en scubapro.
Vad skall man titta efter för att undvika fakes? Att det är 6306 på tavlan och inte 6309 men vad mer? Vissa är ju väldigt uppenbara men antar att det finns mer välgjorda ex också.
Hur ligger dessa i pengar?
Men klockan blir sjukt snygg på gummi.Testar på gummi.
Som vanligt önskar jag mig ett hål mellan de befintliga men i övrigt skönt gummi.
Mörkblått Bonetto från Royal straps. Brukar ni koka dessa för extra mjukhet?
Eller hur! Klart positivt överraskad.Men klockan blir sjukt snygg på gummi.
Eller hur! Klart positivt överraskad.
Royal Straps. Bra pris & snabb leveransVar köpte du gummit?
Royal Straps. Bra pris & snabb leverans
Vad tycker du? Vad använde du för bandstift? Har du fler bilder?Måste testa detta också.
Ser snyggt ut, har alltid velat haft en klocka som passar på mesh! Kanske dra dra hem ett och testa då.
Väldigt snyggt!Snyggt med meshet även om jag själv inte känner mig mogen för det ännu. Klibbigt gummi däremot och ett domat glas har jag vågat mig på så långt. Glaset har utan tvekan gjort att PADI:n fått mer handledstid än förut.
Snyggt med meshet även om jag själv inte känner mig mogen för det ännu. Klibbigt gummi däremot och ett domat glas har jag vågat mig på så långt. Glaset har utan tvekan gjort att PADI:n fått mer handledstid än förut.
Var köpte du glaset??
Så snyggt.
Blev riktigt snyggt med det glaset! Är det safir?Snyggt med meshet även om jag själv inte känner mig mogen för det ännu. Klibbigt gummi däremot och ett domat glas har jag vågat mig på så långt. Glaset har utan tvekan gjort att PADI:n fått mer handledstid än förut.