Jag röstar för skelettSorry trådkapning...
Reluma visarna i matchad färg eller ej?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag röstar för skelettSorry trådkapning...
Nä, det vore synd. Skelettvisarna funkar riktigt bra resten av klockan. Trevlig klocka för övrigt. Om du vill kan du ju alltid reluma senare om du bestämmer dig för att det behövs.Sorry trådkapning...
Jag röstar för skelett
Nä, det vore synd. Skelettvisarna funkar riktigt bra resten av klockan. Trevlig klocka för övrigt. Om du vill kan du ju alltid reluma senare om du bestämmer dig för att det behövs.
Jag hade fyllt.Sorry trådkapning...
Alltid lysmassa, allt annat ser trasigt ut.Sorry trådkapning...
Jo sant, och detta är nog första gången jag är så osäker. Ngt med skicket på tavlan, samt indexen som gör att jag ändå gillar det trasiga stuket lite... Men får väl se hur känslan utvecklas. Lätt att skicka med när någon annan ska få piffade visare eller så...Alltid lysmassa, allt annat ser trasigt ut.
Tack! Var min första tanke, och tänkte inte riktigt på relume tills @Fadershan och @Anders Forsberg satte griller i huvudet..
Enig med ovanstående. Lätt skelett, det passar det övriga skicket bra tycker jag. Tycker att relume ofta blir mindre bra gjort, verkar vara ren häxkonst att få till det snyggt. Minsta lilla tonfel gör att det ser dåligt ut tycker jag. Just my 0.02 krJag röstar för skelett
Reluma.Sorry trådkapning...
Med en bra relume, kan jag tänka mig att den blir riktigt Nice!Sorry trådkapning...
Enig med ovanstående. Lätt skelett, det passar det övriga skicket bra tycker jag. Tycker att relume ofta blir mindre bra gjort, verkar vara ren häxkonst att få till det snyggt. Minsta lilla tonfel gör att det ser dåligt ut tycker jag. Just my 0.02 kr
+1 på @dagnydigger Nu ”matchar” allt, den är vintage och då är det naturligt att saker ramlar av. Visarna är rena från rester och risken att tonen blir fel är stor. Fakepatina är alltid fakepatina...En ganska stor majoritet alltså... Får nog ge mig och reluma så jag sett båda. Kan ju alltid ta bort igen som sagt
Men det får bli när det passar