Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Reverso x2
![]()
Klart Reverso ska ha en egen tråd precis som Datejust, Submariner och alla andra modelltrådar! Här är mitt exemplar: Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Ultra-Thin 1931 Edition Spéciale Rouge, en av ca 450 ex tillverkade.
Reverso är i mina ögon perfekt till kostym och kavaj samtidigt som modellen ger en skön kontrast mot T-shirt och jeans.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det finns några fler färgglada Reversos. Bland annat London edition som är limiterad till 28 ex där alla var slutsålda innan de ens nådde butiken. Medan det går att hitta röda oanvända på C24 för +100k (en beg gick på Phillips för 100k år 2015) ligger det en grön för +900k på samma hemsida... Det släpptes en gul för thailändska marknaden i år som tydligen ska vara väldigt limiterad.
Ska vi starta en tråd om varje modell från varenda klockmärke? -facepalm-
Koppla av.Ska vi starta en tråd om varje modell från varenda klockmärke? -facepalm-
Ptja, har vi inte redan en separat tråd för Speedmaster, Day-date, Datejust, Submariner, Daytona, BB mf.l.?Ska vi starta en tråd om varje modell från varenda klockmärke? -facepalm-
Det är inget exklusivt band men ett bra 22 mm hand gjort ifrån schweiziska Rhein Fils som jag starkt kan rekommendera.Förstår det! Är det @bbits som tagit över facklan ?
Det sista bandet var nice! Vart kommer det ifrån ?
Skapa fler, ännu bättre!Ptja, har vi inte redan en separat tråd för Speedmaster, Day-date, Datejust, Submariner, Daytona, BB mf.l.?
Berätta mer om Squadran!
Hur upplever du den jämfört med en klassisk reverso?
WOW!!!Tycker också om Reversos
![]()
Jag blev lite förälskad i din Reverso när jag fick testa den i lördags. Den var så vacker... I brinnande stund sitter jag och kollar på olika Reverso, men jag får nog skriva upp den på bucketlist och göra lite nytta på jobbet nu.Klart Reverso ska ha en egen tråd precis som Datejust, Submariner och alla andra modelltrådar! Här är mitt exemplar: Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Ultra-Thin 1931 Edition Spéciale Rouge, en av ca 450 ex tillverkade.
Reverso är i mina ögon perfekt till kostym och kavaj samtidigt som modellen ger en skön kontrast mot T-shirt och jeans.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det finns några fler färgglada Reversos. Bland annat London edition som är limiterad till 28 ex där alla var slutsålda innan de ens nådde butiken. Medan det går att hitta röda oanvända på C24 för +100k (en beg gick på Phillips för 100k år 2015) ligger det en grön för +900k på samma hemsida... Det släpptes en gul för thailändska marknaden i år som tydligen ska vara väldigt limiterad.