• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Reverso

148714721915541177197.jpg
Snygg! Ref på den? Jag antar att det är ett datumhjul och inte någon skum GMT-komplikation?

IMG_4621.JPG

En annan fördel med Reverso generellt är att de är otroligt lätta att dela med sin partner, för de som tycker att det är ok. En mer unisex-klocka får man leta efter. Skitsnygg till smoking och lika snygg till långklänning.....eller t-shirt.
Jag tycker den satt snyggt. Om du har 20 cm handleder borde den vara perfekt för den som har mindre. Sen gav den här bilden klockan rättvisa. Skärpa är kul :). Hade jag ägt den hade jag köpt till ett svart alligator eller lizzard för maximal dresskänsla.

Sen gav den här bilden klockan rättvisa. Skärpa är kul :).

Jag tycker det är ett helvete att fota saker man har på sig.....
Det är väl så att man ska inte foto med Iphone om man ska bra bilder och inte heller själv, utan har man klockan på sig skall man be någon annan så att bilden blir bättre...skärpedjup mm.....så att man slipper se fula blomkrukor mm;)

Jag tycker det är ett helvete att fota saker man har på sig.....
Det är väl så att man ska inte foto med Iphone om man ska bra bilder och inte heller själv, utan har man klockan på sig skall man be någon annan så att bilden blir bättre...skärpedjup mm.....så att man slipper se fula blomkrukor mm;)
Ha ha :) jag tror det kallas bildkomposition, att se hur bilden blir innan man trycker in knappen. Gör som proffsen, ta 100 bilder och släng de 99 sämsta.

Ojojoj, mycket trevlig! Är det någon Reverso ägare som lattjat med Natos, får inte riktigt till... men kontrasten vore ju lite spännande?

Ojojoj, mycket trevlig! Är det någon Reverso ägare som lattjat med Natos, får inte riktigt till... men kontrasten vore ju lite spännande?
Personligen har jag svårt för kombinationen. Repellerar inte Reverso med Nato? :bored: Jag har alltid tänkt det som en ickefråga, men du får gärna lägga in kombinationer som ändrar min uppfattning.

Personligen har jag svårt för kombinationen. Repellerar inte Reverso med Nato? :bored: Jag har alltid tänkt det som en ickefråga, men du får gärna lägga in kombinationer som ändrar min uppfattning.
Jag har testat, det funkar inte, då ha jag även moddat Natobanden och skurit av bubbel biten, så det blir som ett perlon band. Men det ser inte bra ut...

Tillbaka
Topp