• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

pnt

Rolex
2-Faktor
Köpt, sålt och bytt klockor av @-RI- vid flera tillfällen och i olika prisklasser, nu senast f2f. Aldrig några konstigheter, solklar goodguy!
 

GLE

Omega
Köpt en Rolex av -RI-, en mycket trevlig affär. Otroligt snabba svar på alla frågor och snabbt handhavande överlag. Klockans skick stämde mycket väl överens med förväntningarna. Gör gärna affär igen! 100% Solid GG!
 
R

Raderad medlem 31924

Guest
Vill bara tacka för ett supertrevligt möte och för en smidig bytesaffär. :panerai:
 

Pilot

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av herren!allt från kommunikation till packandet av klockan har varit toppklass! Skulle lätt göra en affär igen
100%de
 
R

Raderad medlem 31924

Guest
RI är verkligen trevlig och saklig, en kille man får förtroende för. Tack för senast ;)
 

DrejgUlf

Omega
Gjorde ett byte med @-RI- idag i övre prisklassen. Hur smidigt som helst, trevlig och hjälpsam. En mycket behaglig upplevelse, tackar för detta. Givet en Good Guy!
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Snabb kastförsäljning till @-RI- som visade sig vara en ytterst trevlig prick. Tyvärr hann vi inte med mer än någon minuts snack men vi hade en väldigt smidig deal!!
 

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Köpte en Seiko av @-RI- på distans. Supersmidig affär, välpackat paket och klockan enligt beskrivet skick. Helt klart en goodguy som rekommenderas! :)
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en G-Shock av @-RI- på distans. Blixtsnabbt skickat, mycket välpaketerat. Super trevlig att ha och göra med och allt var helt enligt beskrivning. Rekommenderas varmt. 100% GG i min bok!
 

zebbo_apa

Omega
Sålt en Oris Aquis till herrn, och då träffats IRL - hur trevlig/smidig/professionell som helst - 100 % goodguy ... sen har han dessutom en rysligt cool stil, så det är ju en bonus 😎✌🏼
 

kjcarlberg

Breitling
Köpte en Oris på distans av RI, supertrevligt bemötande och ett väl packat paket. Skicket var precis som beskrivet och gör gärna affär igen. 100% GG!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag har köpt en klocka av @-RI- på distans och kunde inte vara nöjdare. En ärlig, kunnig och genomsnäll person som jag mer än gärna skulle göra fler affärer med. 100% Goodguy!
 

Ernst65

Cartier
Köpt en dyrare klocka av @-RI-.
Allt funkade perfekt förutom lite initialt swish strul av mig... 100%GG, gör gärna affärer igen
 
Topp