• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

-RI-

Genomfört ett byte med RI och är mycket nöjd med affären.
Affären var snabb och smidig, precis som det ska vara. 100% Goodguy, rekommenderas!

Sålde en klocka i 20tkr-klassen till @-RI- på distans. En smidig och friktionsfri affär. Gör gärna fler affärer med denna GG.

Gjort en bytesaffär med klockor på distans med @-RI-. Vi har gjort flera affärer tidigare. Alltid trevligt och korrekt med snabb och välpackad leverans.

Både köpt och sålt till -RI-. Inga konstigheter alls! Alltid smidigt och trevligt. Denna gången köpte jag en Cartier Basculante. Gör gärna affärer igen!

Köpte en klocka av @-RI- och fick ett mycket gott intryck. Trevligt bemötande, snabb på att svara och paketet var föredömligt inslaget. Precis en sån person man vill göra affärer med!

Köpte en Rolex f2f av @-RI-
Trevlig kille. Inga konstigheter. Blev lite gött klocksnack också :)
Skulle absolut göra affärer igen.
100% Goodguy!

Senast ändrad:
Sålde min Certina DS PH200M f2f till RI idag. Han kontaktade mig snabbt efter att jag lagt ut en annons på KS och sedan gick allt mycket smidigt. Trevlig kille som jag absolut rekommenderar att göra affärer med!

Träffade RI idag igen för ett byte av klockor. En oerhört hjälpsam, ärlig, trevlig och kunnig person som var mycket mån om att jag skulle vara nöjd med affären. Svarade snabbt och utförligt på mina frågor under föregående pm-dialog.
Gör tryggt affärer med honom!

Senast ändrad:
Gjorde affär F2F med nämnde herre och det var smidigt och trevligt rakt igenom (plus att jag fick klämma på en Grand Seiko!) @-RI- kan rekommenderas varmt och jag gör gärna affär igen!

Genomförde en mycket smidig affär på distans. Snabb leverans, bra packat och 100 procent korrekt beskrivning av skick på klockan. GG när det är som bäst!

Köpt en klocka på distans av @-RI-. Mycket bra och tydlig kommunikation och välemballerat paket. Kändes fullständigt tryggt och kan absolut rekommendera. 100% goodguy!

Köpt klocka F2F av @-RI-
Smidigt och trevligt. Inga konstigheter alls. Klockan var helt enligt beskrivning om inte i bättre skick än utlovat.
Good guy!

Har handlat en GS av @-RI- på distans. Trevlig dialog och snabb välpaketerad leverans. Gör gärna affär igen, solklar Goodguy!

Tillbaka
Topp