Oew
Guld
Tycker verkligen den är grym, men har inte handleden för den tyvärr!Ja den borde nog kunna vara populärast. Jag gillar den typ inte så reflekterar inte så mycket över den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker verkligen den är grym, men har inte handleden för den tyvärr!Ja den borde nog kunna vara populärast. Jag gillar den typ inte så reflekterar inte så mycket över den.
Den slimmade RM klockorna är så mycket bättre än de tjockare
Haha service för 7800€Bara passa på nu när norska är svag och svenska stark
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=122900190
Och bara strax över ett år till nästa serviceHaha service för 7800€
2 års intervaller?Och bara strax över ett år till nästa service![]()
Hade verkligen verkligen för mig att de körde det, men 3års kör de med läste jag nu.2 års intervaller?![]()
Stabilt, känner man sig bortskämd med Rolex 5-10 års serviceintervall. Blir man ju ännu mer sugen på en iofs, häll-käften klocka med håll-käften priser på service.Hade verkligen verkligen för mig att de körde det, men 3års kör de med läste jag nu.
Dock är ju förhållandet servicepris/nypris ungefär densamma som med rolex. Men smakar det ska det kosta!Stabilt, känner man sig bortskämd med Rolex 5-10 års serviceintervall. Blir man ju ännu mer sugen på en iofs, häll-käften klocka med håll-käften priser på service.![]()
Är förhållandet lika även i lönen för den som utför service?Dock är ju förhållandet servicepris/nypris ungefär densamma som med rolex. Men smakar det ska det kosta!
SjälvklartÄr förhållandet lika även i lönen för den som utför service?
Dom där röda casen... mums
Dyrt att sitta och kolla på videos med fina bilar och klockor
Klocka på köpet?Dyrt att sitta och kolla på videos med fina bilar och klockor![]()
Hur mycket får man för en njure egentligen?Klocka på köpet?![]()
Tyvärr inte ens i närheten av vad en RM kostar.Hur mycket får man för en njure egentligen?
Jodå sist jag kollade låg en njure på ca 2,5Tyvärr inte ens i närheten av vad en RM kostar.
Fan säger du? Min kran i närförort ger mig inte ens i närhetenJodå sist jag kollade låg en njure på ca 2,5![]()
Fel sida av stan, förståsFan säger du? Min kran i närförort ger mig inte ens i närheten
Säkert, om du tar fleraTror ni det går med smsa-låna?
Hoppas den är billigare än deras (förvisso avancerade) penna![]()
Den här var riktigt fin.
Vart köper man en sådan här vattenflaska?