Köpa nytt hos RM är verkligen lotteri.Försökte köpa en ny 010 när den erbjöds, gick i princip inte. Hittade ingen ny, sökte lite i olika delar av världen ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpa nytt hos RM är verkligen lotteri.Försökte köpa en ny 010 när den erbjöds, gick i princip inte. Hittade ingen ny, sökte lite i olika delar av världen ändå
Köper man dyrt så får man tillbaka eller mer känns det som! Men då ska man ha 10m att punga på ett ur ocksåKöpa nytt hos RM är verkligen lotteri.
Shoppar man loss får man nog rätt mycket kortare väntetid på beställningslistan. Svårt att göra det bara, som du säger. Dyrt, hehe.Köper man dyrt så får man tillbaka eller mer känns det som! Men då ska man ha 10m att punga på ett ur också
Jag har inte sett något.Finns det någonstans på nätet man kan se nypris på olika RM-modeller?
Helt fantastisk!!! Faaan va bra den är!RM010 WG![]()
850k för en vit bubba watson.. jo men varför inte slänga ut en njure på svarta marknaden!http://www.thewatchquote.com/Richard-Mille-WG-All-Grey-502-06C-91-PdN.htm
Inte en susning hur ackurat eller uppdaterad den är dock.
För alla RM fans där ute så är denna serie välrepresenterad av olika modeller på olika förare. (Bra serie dessutom)
https://www.netflix.com/se/title/80204890
Helt fantastisk!!! Faaan va bra den är!
Mja, verkar vara populärt bland kidsen i UK satt glida runt med fake-PP och fake-RM just nu.Såg en 20 åring med en Richard Mille igår i London på nära håll, inte varit så mycket för dem. Men ändå sjukt coola alltså, går ju inte att missa. Tror det var denna han hade på armen.
![]()
Har svårt att tänka mig att den var fejk, var på Louis vuitton och killen spenderade en halv (vanlig) årslön såg det ut som.Mja, verkar vara populärt bland kidsen i UK satt glida runt med fake-PP och fake-RM just nu.
![]()
![]()
Ändå skillnad att lägga det kontra 2mil på en klocka..Har svårt att tänka mig att den var fejk, var på Louis vuitton och killen spenderade en halv (vanlig) årslön såg det ut som.![]()
Haha självklart, men då skulle en sån kille förmodligen lagt 100k på en standard klocka. Om han ändå köper kläder för dem summornaÄndå skillnad att lägga det kontra 2mil på en klocka..![]()
Vem är den killen?Har svårt att tänka mig att den var fejk, var på Louis vuitton och killen spenderade en halv (vanlig) årslön såg det ut som.![]()
Beror på vad årslönen är...Ändå skillnad att lägga det kontra 2mil på en klocka..![]()
Sant! Dock är det tyvärr väldigt mycket fakes ute.. även fast dom vill "showa" med äkta lv, Gucci etcBeror på vad årslönen är...![]()
Vet inte, frågade inte. Han var kines, mörkt hår extravagant kläd. Nästa gång ska jag ser han frågar jag garanteratVem är den killen?
Vet inte, frågade inte. Han var kines, mörkt hår extravagant kläd. Nästa gång ska jag ser han frågar jag garanterat![]()
Aha okej, var inte jag som postade bilderna.Syftade på killen på bilderna. Dem Rm han har ser smått suspekt ut.
LW kan ju få hem det mesta om man ber dom.Läst igenom delar av tråden och det verkar finnas visst intresse för RM. Märket syns mycket oftare nu i olika sammanhang men det verkar omöjliga att köpa i Sverige? Utbudet är minimalt här på KS, Blocket eller hos LW. Är det chrono24 som gäller för köp eller hur gör ni?
Läst igenom delar av tråden och det verkar finnas visst intresse för RM. Märket syns mycket oftare nu i olika sammanhang men det verkar omöjliga att köpa i Sverige? Utbudet är minimalt här på KS, Blocket eller hos LW. Är det chrono24 som gäller för köp eller hur gör ni?
Om man vill ha dam-modell eller 10+miljonerspjäs kanske.Har man råd med RM är det ganska enkelt att hitta det man vill ha. En förstaklass biljett till närmaste RM-butik löser nog problemet.
Det är väl väntetid på många modeller?Har man råd med RM är det ganska enkelt att hitta det man vill ha. En förstaklass biljett till närmaste RM-butik löser nog problemet.
Om man vill ha dam-modell eller 10+miljonerspjäs kanske.
Det är väl väntetid på många modeller?
Jo. Poängen var väl mer att man inte riktigt kan göra så som du skrev, eftersom merparten av alla modeller (förutom ungefär de jag nämnde grovt ovan) har långa köer.Lika enkelt att åka till vilken gråhandlare som helst i världen och hitta det man vill ha...om man har råd.