Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Framtiden är ju svår att sia i, men RM har ju hittills gått väldigt mycket uppåt senaste åren. Hade absolut inte köpt en 005 själv. Varken i investerings eller smaksyfte. Men jag kan inte säga om det är rätt eller fel.
Ser ditt ex på bilden där inte lite mjuk ut?
Edit: @SWC priset? Bu/bä?
Tack!! bilden är från säljare i HK, det är 38x45 passa bra min hand tror jag men man vill inte tappa så mycket pengar på klocka. Men är det någon som kan hitta gamla list pris på rm005 om den ha tappa sin max pris eller om den var mycket billigare nu är vid köpet. Det är 2010/08Framtiden är ju svår att sia i, men RM har ju hittills gått väldigt mycket uppåt senaste åren. Hade absolut inte köpt en 005 själv. Varken i investerings eller smaksyfte. Men jag kan inte säga om det är rätt eller fel.
Ser ditt ex på bilden där inte lite mjuk ut?
Edit: @SWC priset? Bu/bä?
Tror absolut inte den listade (eller såldes beg heller för den delen) 680k år 2010.Tack!! bilden är från säljare i HK, det är 38x45 passa bra min hand tror jag men man vill inte tappa så mycket pengar på klocka. Men är det någon som kan hitta gamla list pris på rm005 om den ha tappa sin max pris eller om den var mycket billigare nu är vid köpet. Det är 2010/08
Håller med men svårt att se på fotot. Skulle oavsett aldrig köpa utan att se den fysiskt, och cert är ett krav. Dessutom håller jag med om att 005 är småtråkig. Skulle hellre lägga till och köpa 067 om du vill ha en mindre klocka!Tror absolut inte den listade (eller såldes beg heller för den delen) 680k år 2010.
Men jag tycker fortfarande den ser mjuk ut på högersidan, ingen annan som håller med? Är kanske bara fotot. Tyckte bara den såg lite luddig ut.
Kan vara vinkeln men tycker det ser ut att vara rundare på höger än vänster sida..Tror absolut inte den listade (eller såldes beg heller för den delen) 680k år 2010.
Men jag tycker fortfarande den ser mjuk ut på högersidan, ingen annan som håller med? Är kanske bara fotot. Tyckte bara den såg lite luddig ut.
Tack!! bilden är från säljare i HK, det är 38x45 passa bra min hand tror jag men man vill inte tappa så mycket pengar på klocka. Men är det någon som kan hitta gamla list pris på rm005 om den ha tappa sin max pris eller om den var mycket billigare nu är vid köpet. Det är 2010/08
Helt enig!Håller med men svårt att se på fotot. Skulle oavsett aldrig köpa utan att se den fysiskt, och cert är ett krav. Dessutom håller jag med om att 005 är småtråkig. Skulle hellre lägga till och köpa 067 om du vill ha en mindre klocka!
ja, mycket möjligt. Men ja. Den ser mjuk ut där. Hade jag varit @catken09 hade jag verkligen köpt ett ex jag kan kolla på irl före köp.Kan vara vinkeln men tycker det ser ut att vara rundare på höger än vänster sida..
Det var bättre förr!Minns inte listpriset däremot minns jag att dom såldes långt under list på den tiden..
Tack!! bilden är från säljare i HK, det är 38x45 passa bra min hand tror jag men man vill inte tappa så mycket pengar på klocka. Men är det någon som kan hitta gamla list pris på rm005 om den ha tappa sin max pris eller om den var mycket billigare nu är vid köpet. Det är 2010/08
Grattis![]()
![]()
![]()
![]()
Här kommer mer bilder. Tack för alla hjälp.![]()
Bara att gratulera och hoppas du blir nöjd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha va? Nu hänger jag inte med. Är det någon som misstrott honom och har han inte bara fått fler bilder från säljaren som han nu lagt upp här?Grattis! Du ägde precis 99,99 % av hela KS. Haters gonna hate! Personligen älskar jag det.![]()
Haha va? Nu hänger jag inte med. Är det någon som misstrott honom och har han inte bara fått fler bilder från säljaren som han nu lagt upp här?
Jaha, haha. Det kanske är hans egna bilder men jag uppfattade det som att det var säljarens fotonMenar bara att han köpt en ball klocka.
Jaha, haha. Det kanske är hans egna bilder men jag uppfattade det som att det var säljarens foton![]()
Inte jag heller, jag uppfattade bara det som att han ville ha mer hjälp att bedöma skicket utifrån de nya bildernaJag betvivlar inte på något sätt att han köpt en RM.
Inte jag heller, jag uppfattade bara det som att han ville ha mer hjälp att bedöma skicket utifrån de nya bilderna![]()
Så kan det förstås varaHaha va? Nu hänger jag inte med. Är det någon som misstrott honom och har han inte bara fått fler bilder från säljaren som han nu lagt upp här?
Syns mindre uppifrån garanterat. Men jag hade inte velat ha det så.Så kan det förstås vara
Ingen annan som tycker glappet mellan band och boett är för stort? När man köper en klocka för dessa pengar vill jag att allt ska vara perfekt. Men som sagt, det kanske inte syns när den sitter på armen?
Tolkar oxå det som säljarn skickat mer bilder bara...Aha! Har han inte köpt den så har han inte ägt någon. Då har jag missförstått helt enkelt. Sorry!
Mkt välresonerat imo.Har svårt för den mindre kronan. Skulle bara kännas som en kompromiss för mig. Även skeletoneringen känns tråkig jämfört med tian. Jag förstår att det är något mindre pengar men när man är uppe och nosar på 680 så tror jag att jag i förlängningen hatat att man inte löpte linan ut. Jag hade hellre köpt en 010 i titan än en 005 i roseguld.
Som tur är så får alla tycka som de vill. Men ovan är hur jag resonerat.
Det där A4 pappret kan väl inte vara CERT? @SWCHej, svara på fundering, klocka ha jag bara lag handpenning ska åka till HK imorgon och titta på den, men innan så är klocka inte min. Mer uppdatering kommer efter HK besök om det blir av. Men som ni ser på bilder. Jag undra om certifikat är original ? Och om vad bör jag känna till vid köpt av denna klocka. Vart ska jag kolla extra? Tack för alla info.
Det där A4 pappret kan väl inte vara CERT? @SWC
Hade aldrig köpt en utan cert om så är fallet. inte om priset dessutom är i högkant