• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin´s FREDAGSTRÅD™ 7/8 by Affe, ” Efter regn, kommer det solsken ” En liten uppdatering 2!

Klockbyte och ljusmys på altanen.
Nån sida mer är Affe värd
IMG_20200807_213129.jpg

Trevlig läsning så här på fredagsmorgonen! Jag har följt ditt projekt i "Vad gör du och din klocka"-tråden @Affe , och blir sugen på att dra igång ett liknande :)

Trevlig fredag alla klocksnackare!
IMG_20200807_075022.jpg

Tackar, känns ju trevligt att några läste texten :D! Va roligt att du gjort det, kul med projekt om man har tid och utföra dom! Annars är det mindre roligt när man bara kan bygga lite då och då!

Nej ingen like på den, bygg en vettja, du har verktygen det har jag sett I dina inlägg ;)

15D9028E-4088-4D95-9EF2-B585566FB4B3.jpeg

Hehe...har faktiskt byggt en sådan dörr på ett annat projekt jag fixade hör hemma! Funkar alldeles utmärkt om det inte ska vara varmbonat!

Köpt därifrån EN gång och gör aldrig om det:(

Kämpa nu @Affe eller fixa en dörr själv, du är grym ju!

Kommer inte heller att göra det i framtiden! Hehe...ska göra det, in i kaklet som Bengan sa

Ja jösses fredag igen. Tiden går för fort när man har semester. Skönt att man iaf inte kan klaga på vädret. Dessutom sägs det vara internationella öldagen idag. Då får det väl bli en IPA då.
Önskar er fortsatt fantastisk fredag och underbar helg.
Håller dessutom såklart tummarna för dig @Affe angående jobb. Vädret denna sommar och senaste dagarna visar väl tydligt att regnet inte varar för evigt.
F3E977BF-298B-4924-A2FA-3D9497BB14EA.jpeg

Tack mannen, det kan behövas, har inte haft flyt med jobben jag sökt den senaste tiden!

Tack för lite underhållande fredagsläsning @Affe. Ha en fin fredagkväll allihopa och njut av vädret:)
93B21F84-2A5C-456F-8CD9-E24975167ABC.jpeg

Tack själv, och kul att uppskattade texten...

Trevlig helg på er alla, och lycka till med framtidsplanerna @Affe ! :)

Nu lite välförtjänt semester för min del!:cool:
20200808_012652.jpg

Tackar! Det kan behövas, vi får se vad det barkar iväg!

Glad fredag @Affe, @RicVin och alla andra. Lyckades som vanligt missa att det är fredag men har i vart fall en bild från tidigare ikväll på jobbet.
0B886225-11BF-4C8F-BCE4-907D60713F14.jpeg

Hehe...det är en bra egenskap det, att missa fredagstråden känns rätt så normalt om du skulle fråga mig! Men vi är ju inte normala, eftersom vi hänger här :D!

Tackar! Det kan behövas, vi får se vad det barkar iväg!

Hehe...det är en bra egenskap det, att missa fredagstråden känns rätt så normalt om du skulle fråga mig! Men vi är ju inte normala, eftersom vi hänger här :D!
Jag har en förmåga att inse att det är fredag precis när fredagen håller på att ta slut. Söndagar och måndagar är jag ledig så fredagar är bara en vanlig dag på jobbet för mig.

Tillbaka
Topp