Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, ny i lådan? Mkt bra, passar dig - synd att man själv inte kan bära upp den.![]()
PAM305 - Trevlig helg!
Haft den sedan april. Tog lång tid för mig att hitta ett vettigt exemplar. Är sjukt nöjd, sitter kanon trots 47mm.Grymt, ny i lådan? Mkt bra, passar dig - synd att man själv inte kan bära upp den.
Läcker Argonaut där!Go'morron!
Här är inga resor inplanerade, dock ikväll, ett besök i större lokal för att äntligen få begapa ett evenemang som varit uppskjutet sedan mars 2020.
Där innan, nytt besök hos distriktssköterskan för omläggning. Smärtsamt men nödvändigt. Men också lite tröstlöst.
En whiskey till sena kvällen blir det nog också här. Jag insåg just att jag passerat 4000 KS-inlägg. Kanske värt nån extra centiliter firande.
Glad fredag och trevlig helg KS:are.
![]()
![]()