Har slut på mustascher men klockbyte kommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har slut på mustascher men klockbyte kommer!
Kom ner till de sydliga breddgraderna så vi också får klämma.Hoppas jag också!! Tack, ses snart så du får klämma lite...
Vafals inga mustascher? Men slicka på inoxen då?Har slut på mustascher men klockbyte kommer!![]()
Ping... jag antar @jabla s utmaning eftersom han inte kommer våga
Hojtar till nästa gång som jag är nere, hur långt ner finns du?Kom ner till de sydliga breddgraderna så vi också får klämma.
Skåne ju. Bor typ vid @jabla.Hojtar till nästa gång som jag är nere, hur långt ner finns du?
Hojtar till nästa gång som jag är nere, hur långt ner finns du?
Bra, hojtar till när jag kommer ner! Borde bli i augusti nästa gång!Hojta då till här också, Är nära @Allan Ballan ! Vi är i Malmöregionen.
Bra, hojtar till när jag kommer ner! Borde bli i augusti nästa gång!
Vi kan ta oss ditt. Mat och dricka där är gottBra, hojtar till när jag kommer ner! Borde bli i augusti nästa gång!
Vi har kontoret i Lund dock så Grand hotell
You looose!Ping... jag antar @jabla s utmaning eftersom han inte kommer våga
Edit: mycket osexig bild ser jag nu ...
![]()
I hundkojan, stalkervarning.Skåne ju. Bor typ vid @jabla.
Fan.... du avslöjade mig.I hundkojan, stalkervarning.![]()
Har rest ifrån mitt fredagsguld så Speedy får tjänstgöra som fredagsklocka till ikväll. Återkommer med GT bild @RicVin Trevlig fredag alla!
![]()
Denna gången har du rätt, jag bjuder dock på denYou looose!![]()
Jag har alltid rätt utom den gången jag trodde jag hade fel...Denna gången har du rätt, jag bjuder dock på den![]()
Inte ens det. Det är en 145.022 från 1979 tror jag. Har saknat en vardagsspeedy som man inte behöver vara så rädd om. Den här är perfekt med en hel del dings men ändå skarp boett och bra tidshållning. Plussar 4 sek/dygn. Whats not to love?Årsklocka? Eller misser jag nånting? Ser allt för vänligt ut för dig![]()
Snacka går tydligen, men utan bild är du the big looooser...You looose!![]()
@mofo vet, det räcker...Snacka går tydligen, men utan bild är du the big looooser...
Det hoppas jag, vore trevligt att ses igenTack kompis! Ses snart!
Härligt!Glädjen när jag äntligen hittar hem...
kram kompis