![]()
Jäkligt bra! Grattis än en gång![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Jäkligt bra! Grattis än en gång![]()
Wet t-shirt vad vad jag förstått och rajraj, gottegris!Då kör vi lite Panerairaj.
![]()
Gött mos lättsmörkungen! Trevlig helg påre!
Häpp!
Tack, Känns bra!Häpp!
Ser helt underbar ut.
Bra initiativ, vi har Jumbo Run här i trakterna.Förbereder en tripp till smålands djupa skogar där ett femtiotal cancersjuka barn från Tjernobyl (fuck cancer) väntar på ett gäng bikers på sidovagnshojar.
Och så kör jag självklart mot TIAN!!!!!!
![]()
Tack kompis! Ses snart!Gött mos lättsmörkungen! Trevlig helg påre!![]()
Känner att det finns hopp för mänskligheten när jag läser vad ni gör!Förbereder en tripp till smålands djupa skogar där ett femtiotal cancersjuka barn från Tjernobyl (fuck cancer) väntar på ett gäng bikers på sidovagnshojar.
Och så kör jag självklart mot TIAN!!!!!!
![]()
Kör runt på Jumbo's hela hojsäsongen i södra halvan av vårt långsmala landBra initiativ, vi har Jumbo Run här i trakterna.
Hör av dig när ni är i Helsingborgstrakten!Kör runt på Jumbo's hela hojsäsongen i södra halvan av vårt långsmala land
![]()
Vi gör så lite, för så mycket lycka ska du veta, och vilka som är gladast är svårt att veta. Älskar att se dessa barns lycka!!Känner att det finns hopp för mänskligheten när jag läser vad ni gör!![]()
Var i Höganäs för tre veckor sedan, och återkommer till höstenHör av dig när ni är i Helsingborgstrakten!
Bara posta påKlockbyte och då får man väl posta igen
![]()
När du kommer i säljtankar så hojtaDen är topp, 2017
Testar kvartsare i lite olika ljus
![]()
![]()
![]()
Tack..Ja de är riktigt bra, hade den på nato innan men den blev jävligt go på gubbflexTrevliga de där! Skön boett![]()
Riktigt jävla bra! Stort grattis till den
Många gratulationer till nya alstret. Hoppas du stillar suget nu några månader.Middag ute på balkongen idag!
![]()
Kvittar vilket ljus, länken blir inte bättre!Testar kvartsare i lite olika ljus
![]()
Tack så mycket!Riktigt jävla bra! Stort grattis till den
Hoppas jag också!! Tack, ses snart så du får klämma lite...Många gratulationer till nya alstret. Hoppas du stillar suget nu några månader.